caramel haarkleur!♥

Hoi iedereen!
Ik was net op Taaz.com en had een look van een celebrity gedaan en het was Eva Longoria.
Toen zag ik dat haar kapsel me best goed stond ( hoop ik ) en nu bevalt die kleur me echt!
Ik wou vragen vinden jullie dat het past? Btw die make-up kwam erbij die Eva aanhad op die foto!:slight_smile:
Ow ja!Mijn natuurlijke haarkleur is donkerbruin.
Ik ga het even als profielfoto doen!

Kan je onmogelijk zeggen vanaf zo’n ding, de kleuren zijn nooit goed etc. Als je het wil weten, laat je adviseren door een kapper en niet door meisjes op een roze forum.

Ik ben ook al heel erg lang fan van caramel haarkleur. Ik ben van het idee afgestapt omdat ik donkerbruin haar heb en haar bleken is echt idioot slecht voor je haar :flushed:
Veel mensen vertelden me ook dat haren verven eigenlijk ook een soort ‘verslaving’ wordt… Tjaa mensen kunnen moeilijk stoppen haha…
Maar ik zou eventjes langs een kappertje gaan en vragen wat zij vind.
het echte ‘kappersadvies’ is natuurlijk wel beter ':slight_smile:

Wauw, ik vind die kleur echt heel mooi!

@Cupid : ?
@Noa : okee thanks :Dx
@Lovely : dankje​:heart::heart:

Gewoon proberen! Ik zelf vind die haarkleur ook heel mooi (:

ik vind het wel een hele mooie kleur :slightly_smiling_face: of het je zal staan vind ik moeilijk te zeggen, ligt heel erg aan de ondertoon van je huid enz. ik zie namelijk op google die haarkleur vooral bij vrouwen met een tintje. wil trouwens niet zeggen dat het anders niet kan hoor ^^

@Be-You-Tiful’ : Njah , ik ga het niet mogen denk ik :frowning_face:
@Valelie : Ja had ik ook gelezen!Daarom vroeg ik het ook aan jullie :flushed: .Maar bedankt!