Capuchonsweater H&M

http://img221.imageshack.us/img221/1350/sweater.png

Maar dan in het fel roze, (plaatje kon ik niet vinden daarvan…), als ik het aandoe, is het zo saai vind ik, er staat geen opdruk op, dus ja. Iemand een idee?

Je foto doet het niet

Je link doet het niet.

ja, ik werk eraan :frowning_face:

de foto doet het!

leuke accesoiress ?

een jeans/zwarte broek of zo een beigee?
en gewoon een tshirt eronder?

Heuj die heb ik ook, in het felblauw. Ik sport er altijd in haha

Ik heb die truien nooit gewoon aan, alleen maar om in te sporten ofzo. Maar ik zou m maar combineren met een spijkerbroek, zwarte broek of een kort rokje.

ja, ik heb 'm gewoon gedaan omdat hij lekker warm is, niet echt om elke dag in te lopen ofzo xD, maar bedankt voor jullie meningen!

Een simpel zwart rokje, met daaronder een panty met subtiele felroze details?

ik heb hem ook, de grijze.
ik gebruik hem alleen voor thuis, of als ik geen zin heb om een jas aan te doen.
ik vind het meestal ook wel leuk staan met een spijkerbroek en allstars, gewoon simpel.

misschien een korte spijkerbroek onder met een legging&dan allstars/vans casual schoentjes onder? anders uggs is ook wel leuk :astonished:

voor thuis hoef je er niks bijzonders mee te doen, lijkt me een fijne trui. voor “openbaar” met zo’n legging met bloemetjes erop(geloof me, je ziet er niet uit als een idioot(=.)
of als ie daar te kort voor is: destroyed jeansbroek, GEEN hakken maar mooie sneakers naar je eigen smaak.

^ ik denk dat ik er wel als een idioot uit ga zien in een bloemetjes legging, maar hij is een normale trui lengte, dus te kort daarvoor denk ik.

Ik heb die in het zwart vind het wel een gemakkelijke trui . Draag 'm gwn simpel op een skinny jeans,maar meestal over een zwart kort kleedje/ rokje met of "goth"kleedje (: met een paar dr martens erop en klaar xp
hier heb je niks aan wss ^^

ik zou een licht gekleurde jeans eronder doen met laarsjes. een mooie riem erbij en je haar los!