CAO winkelbranche..?

Hoi meiden,

Heeft iemand misschien een boekje van de CAO kleding branche liggen van dit jaar? Zou die gene die hem heeft liggen willen opzoeken wat een 22 jarig persoon zou verdienen in de winkel?
Ik kan het nergens op internet vinden en overal bij sollicitatie formuleren vragen ze een salaris indicatie, maar aangezien ik al 3/4 jaar uit de winkel gebeuren weg ben heb ik geen idee wat normaal is voor een 22 jarig persoon om betaald te krijgen in dat werk. En ook omdat ik de afgelopen 3/4 jaar invalkracht was bij een kinderdag verblijf heb ik niet echt een vast salaris gehad.

Iemand die mij please even kan helpen?

Dat weet je werkgever toch?

Welke werk gever? Op dit moment werk ik nog in de kinderopvang maar per 1 oktober mag ik dat niet meer. Daarom ga ik weer solliciteren bij winkels… kinderopvang en de winkelbranche hebben verschillende CAO’s en daarom dus ook een verschillende salaris schaal…

Ik weert wel dat de winkelbranche, mode, onder de cao Mode- en sportdetailhandel valt, misschien kan je dat eens opzoeken op internet.

En dit http://www.loonwijzer.nl/home/minimumlooncheck is een indicatie van je minimumloon in die brance.

Bedankt! Zoiets zocht ik dus.