can't you see? - gedicht

why can’t i be what you’re looking for
why can’t i be what you want
why can’t you just accept me who i am
and accept me where i stand for
no boy, there’s another girl in your life
a girl who looks like perfect to you
a girl who’s convident, and looks smart and beautifull
but baby, after all i just can’t understand,
why you can’t see what you’re doing to me.

ik vroeg me af wat jullie hiervan vonden, zelf vind ik hem nogal raar lopen, en hoe vaker ik hem lees; hoe raarder ik hem vind, haha. Nog enige tips/opmerkingen? :slightly_smiling_face:

upje :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik hem eigenlijk wel mooi,misschien omdat ik hem voor de eerste keer lees? grapje

Ik vind het niet heel lekker lopen inderdaad.
En I is met een hoofdletter heh.

Ik vind het gevoel dat je wil uitdrukken wel erg goed eruit komen. Ik kan me ook goed in het gedicht verplaatsen, waarschijnlijk omdat ik dit nu ook heb met… iemand. Misschien moet je de volgende keer in het Nederlands een gedicht maken, de Engelse grammatica en spelling is niet helemaal zuiver, waardoor het gedicht direct al minder goed loopt. Als je het in het Engels wil houden, is het misschien beter als je minder zinnnen begint met “Why”. Of je moet dat thema volhouden en alle zinnen met Why laten beginnen behalve de laatste zin(nen).

Mwoah, het is een beetje als een liedjestekst geschreven. Opzich niet slecht, maar het is niet echt een superlopend gedicht ofzo.

Jammer dat het in t engels is, het engels is namelijk niet heel goed. Dus als je in het engels schrijft, zorg dan dat het goed engels is.

Ik vind het prachtig! :slightly_smiling_face: Gewoon zo mooi je gevoelens beschreven, en dan doet grammatica er even niet toe :wink: