Hee lezers,
Ik zat een tijdje met een jongen die ik kende via een vriendengroep en altijd als we met die vriendengroep waren eindigde wij 2 samen wel ergens op een bankje ofso. Zaterdag was dat weer het geval en het was leuk en gezellig en om half 4 snachts moesten we maar eens naar huis nadat we hadden gezoend en beetje aan elkaar gezeten enz. Zondag vroeg k of hij een keer alleen met mij wilde afspreken dat wilde hij wel maaar hij vertelde mij ook dat ie niet zo goed wist wat ie nou voelde. K wist dat wel: ik wil hem! Toen gister avond deed hij een beetje vaag dus ik vroeg wat er was, hij zei weet ik niet, dus ik vroeg wat je niet en toen kwam het: hij vindt je me toch niet leuk. Eerst wel maar nu niet meer. Hij vertelde dat hij eerst veel aan me dacht maar nu niet echt meer. K heb er maar op gereageert zovan geeft niet enzo maar ik was kapot en dat kan iedereen ook zien, k heb de hele nacht niet geslapen en alleen maar gehuild, naar school met dikke ogen en een gevoel van leegte. K ben kapot en kan niks meer eten. Hij wilt vrienden blijven maar k weet niet hoe? Zonder met hem te mogen zoenen, aanraken of wat dan ook… Het wordt moeilijk maar k wil hem niet kwijt hij is altijd zo lief en gezellig en k kan zo goed met hem praten.
Voor de mensen die het allemaal hebben gelezen, dankjewel.
Ik hoop op eeen reactie of hulp of watdan ook want ik trek dit echt niet…
xoxo