Can't give this feeling a name .

Hai allemaal .

De laatste tijd heb ik zo’n raar gevoel . Alsof alles instort , Dat ik nergens echt bij ben maar alles maar langs me vliegt . Dat ik kan huilen totdat ik erbij neerval en dat ik alles verlies. Ik weet niet waar het vandaan komt . Maar het voelt zo slecht . Het laat me ook niet beter denken over mezelf . Alleen maar slechter . Het beïnvloed me , in wat ik doe denk zeg en hoe ik me gedraag . Mn vriendin zegt dat ik stiller ben , Maar ik weet niet waarom . Maar dit gevoel , wat ik geen naam kan geven neemt een stukje bezit van mij .

Kennen jullie dit ook ?

liefs

het lijkt een stukje uit een boek, door de manier van schrijven vind ik.
maar ik zou proberen wat vrolijker te worden, leuke dingen doen, veel lachen, lol maken…
tjaa, ik weethet eigelijk niet sorry
zelf nooit gehad

misschien is het een periode en gaat het gewoon vanzelf weer over, ik heb geen idee eigenlijk maar probeer leuke dingen te doen =)

Voordat ik je allerlei tips e.d ga geven, wil ik ragen: weet je ook waardoor het komt? Je kan me ook een note sturen als je wil :wink:

Hai .

Ja er zijn wel dingen gebeurd. Ook veranderingen de laatste tijd. Maar dit gevoel is zo raar . Maar ik durf nooit zo goed te praten vandaar dat ik het hier neerzet . Maar de preciese reden weet ik niet .

thanks voor jullie reacties .

Dat is dan wel lastiger natuurlijk, want ja dan kan je het niet veranderen ofzo. En zijn de dingen die gebeurd zijn dan uuhm… heeft dat met overleden van familie te maken of juist andere dingen vrienden ofzo?

hbeikook,

Nee , Met mn Vader. Niet dood ofzo hoor . Maar met de reden van de scheiding van mn ouders . Hij heeft ook iets gezegd wat me echt heel erg heeft geraakt . Maar dat is nogal privé .
Verder heb ik het gevoel dat ik mn beste vriend bij wie ik 2 weken terug nog mn hart heb gelucht aan het kwijt raken ben . En verder heb ik ook niet echt andere mensen om mee te praten . Ik weet dat dit heel aanstellerig klinkt maar het gevoel is zo zo zo klote . Thanks dat je reageerd .

liefs

Rot hea ? Gewoon dat gevoel . En blij zijn lukt helemaal niet . En tegenover vrienden is het ook niet eerlijk omdat ik zo ben .

Hee. Was het maar een boek . Maar okee. En ja inderdaad ik dacht ook : leuke dingen doen meis gewoon leuke dingen doen . Maar daar is de kracht ofzo niet voor ( ik weet dus niet hoe ik dat moet noemen ) Maar ik snap wat je bedoeld .

Zo voelde ik me ook toen me ouders gingen scheiden, maar ga gewoon leuke dingen doen, ookal heb je daar helemaal geen zin in! Maar dan heb je ook wat afleiding.

ja nogal.
en mn ouders gaan binnekort denkikook scheiden, want zemaken alleen maar ruzie en dreigen ermeee uitelkaar te gana enal.
en iedereen deot er zo luchtig over vanhet komt wel goed maar ikweet zeker het komt niet goed en het raakt me verdomme veel.

maarja hetgaatover jouennie tovermij;d

mischien kunje leukedingen doenmet vrienden?

Hai . Mn ouders zijn al 7 jaar gescheiden . Dus denk niet dat het er ECHT mee te maken heeft .

Thanks . Liefs

Oke sorry, ik dacht dat je schreef dat ze net gescheiden waren

Geeft niet !

Thanks voor al jullie reacties .

LIEFS

Aah! kut voor je…
Maar ik heb ook zo’n periode gehad…
niet zo heftig als jou?
Maar vorig jaar zat ik wel ff 2 weken in een dip en was ik echt stil en niet mezelf! Maarja, het gaat wel over, praat er met je vriendin over doet goed…

Doe normaal natuurlijk doe je niet aanstellerig!
Oowh… scheiding van je ouders. Dat is sowieso moeilijk, zeker als er nog zoiets bijkomt. Naja ik ben eigenlijk uitgeluld, weet niet wat ik moet zeggen…

in the end it will all be okay,
if it’s not ?
it isn’t the end.

WAAAAUW wat een mooie woordjes van mij =O

^ dat had ik vroeger in mn onderschrift staan, alleen dan wat beter engels haha.

dat had ik een tijdje en toen ging het over en nu heb ik het weer :cry: ik moet ineens heeel veel janken en voel me zo klote maar ik weet wel hoe het komt het was namelijk telkens nadat mijn hartsvriendin die heeeel ver weg van mij woont een paar daagjs bij me was en nu ze weg is mis ik dr zo erg ik moet ect bijna om alles janken…