Canon SX150 IS Camera

Heeft iemand ervaring met de Canon SX150 IS?
Hij kost 179 euro.
Ik ben erg benieuwt over de ervaringen met die camera.
Alvast Bedankt!

Oh sorry! Ik kwam er net pas achter dat er ook een categorie Fotografie was… sorry ik zal hem daar neerzetten! Dit bericht mag weg, sorry!

Ik heb m! (Ofja, mn vader maar ik leen m wel eens als ik geen zin heb mijne boven te halen hehe.) Hij is wel fijn en maakt ook goeie foto’s enzo, maar als je echt wil ‘fotograferen’ zeg maar, niet alleen foto’s maken voor de leuk, dan is hij dekn ik niet zo geschikt. Maar gewoon zoals ik doe, op vakantie etc foto’s maken is hij heel goed voor. :slightly_smiling_face:

Oke, goed dat je dit zegt! Want ik wil graag ook close-up foto’s maken van planten, bloemen enz.
En ook graag portretten.
Hmm… ik zal er nog over nadenken.
Maar wel heel erg bedankt voor je reactie!

Het is niet nodig om voor alle verschillende camera’s een topic te openen omdat jij op zoek bent. Als je reviews over deze camera (en anderen) wilt weten, kun je dat ook vragen in het topic dat je daarstraks al geopend hebt over camera’s in het algemeen.

Dat weet ik, ik heb dat andere bericht al afgerond.
Ik begrijp je, maar jij hoeft het ook niet in beide berichten neer te zetten.
In een is al genoeg.
Ik heb het andere bericht gesloten.

Ik bedoelde meer dat je nóg een topic aan hebt gemaakt over het feit dat je op zoek bent naar een camera.

http://forum.girlscene.nl…mera/list_messages/233593

Daar kun je ook reviews vragen over bepaalde camera’s die je op het oog hebt. Het is een onnodig om voor iedere camera een los topic aan te maken.

Oke, ik begrijp het ik zal deze ook wel sluiten.

Oke, ik begrijp het ik zal deze ook wel sluiten.