Canon EOS 1000D

Alles over de Canon EOS 1000D vind je hier! =)

Dan heb je op de een of andere manier die foto verwijderd of je hebt geen foto gemaakt…

Haha ja sorry dit is echt heel stom… ik moest iets harder drukken.
heb je nog leuke tips?

Ik heb dezelfde camera :wink:
Je moet idd eerst half indrukken, zodat ie scherp stelt als je hem op automatische scherpstelling hebt staan, en als je dan doordrukt dan maakt ie de foto :grinning:

Ik heb ook die camera (:
x

Ik heb die ook! Vraagje aan de mensen die m ook hebben: moet die bij jullie soms ook zo lang nadenken? Dat er busy staat, terwijl je net lekker aan het klikken bent :frowning_face:?

Dan is je kaart waarschijnlijk niet snel genoeg om alles te verwerken…

Ik heb hem ook, maar bij mij is dat niet. Dus idd wat Lerem zegt ;]

Ik heb zo’n extreme card ofzo erbij gekregen en ik kan achter elkaar schieten :slightly_smiling_face:

ben van plan om die te kopen,
op de site van Canon staat betaalbare en gebruiksvriendelijke camera,
hoeveel kost die dan?
kan iemand mischien nog wat meer info geven of zeggen waarom ik hem beter niet,wel zou kunnen kopen…
dankje (:

Ja, dat wil ik ook! Ik heb de body te koop gezien voor prijzen vanaf 350,- maar dan heb je er natuurlijk nog wel een lens bij nodig :slightly_smiling_face:
Ik denk dus dat de prijs ergens rond de 500,- zal liggen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van welke lens je erbij koopt. (dus: of je de kitlens neemt, of eentje met een groter zoombereik enzo)

en @Yvonnes: kan je misschien wat foto’s laten zien die je gemaakt hebt? Ik ben nu wel erg benieuwd geworden! :slightly_smiling_face:

Ik heb hem, en de prijs van de body is inderdaad ongeveer 350 euro. De standaard kit lens is geen 150 euro hoor, dus je komt wel onder de 500 euro uit :slightly_smiling_face:

Foto’s die ik ermee gemaakt heb: http://www.flickr.com/pho…n/sets/72157607026069961/ (Alleen de wat nieuwere)

@lisART: Ja, je hebt gelijk :slightly_smiling_face: Ik was in die post vergeten te zetten dat dat alleen geldt als je er een extra lens bij wilt kopen. Ik zal het ff veranderen!

hebben jullie die extra lens?
en is die echt nodig?
Ik denk eraan om eerst gewoon de body te kopen,en dan later de lens.

Ik heb wel een extra lens ja, maar er zijn zoveel verschillende lenzen dat je niet kan spreken van “die extra lens” XD

Je hebt trouwens wel een lens nodig he… :’) Aan alleen de body heb je niks, je hebt minimaal de kit-lens nodig (18-55)

haha,ja weet ik (;,bedoelde een speciale ofzo :slightly_smiling_face:

Je kunt het beter gewoon eerst eventjes met die kitlens proberen, dan kan je later nog nieuwe lenzen kopen en dingen uitvinden enzo. ^^
Ik ben ook begonnen met de kitlens, en hij doet het geweldig. Dus het is niet noodzakelijk een andere erbij te kopen. :slightly_smiling_face:

Ik heb mn 1000D met een kitlens EN macro lens gekocht, dat was en aanbieding als ik die erbij zoou kopen. Ik heb de macrolens van mn moeder gekregen. :slightly_smiling_face:

Ik had bij mijne nog een lens voor de helft van de prijs kunnen krijgen, maar ik wou eerst gewoon beginnen met de normale kitlens. Ik denk dat ik in de zomervakantie lekker hard en veel ga werken om een statief én een lens én een flitser te kunnen kopen, ha ha!