Canon 500/550/50D of Nikon D90

Hoi,

Ik weet niet heel veel van van fotografie af, maar jullie wel!
Dus vroeg ik me af welke van de bovenstaande camera’s mij aanraden en ook of jullie er ervaring mee hebben? : )

perongeluk 2 topics aangemaakt?
sorry!

Waarom wil je gelijk al een D90 of 50D terwijl je zelf al aangeeft dat je er nog niet zoveel van af weet.

Een beter keuzen lijkt me dan een 450D of een 1000D van Canon en Nikon D60

^ Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.
Maar even ter informatie, ik heb zelf een canon eos 500d en ik ben er heel tevreden mee!

buh ik quotte mezelf. xd

ik weet er ook niet veel vanaf maar ik ga fotografie studeren en heb daarvoor raadde ze me aan om Canon EOS 1000D te kopen voor het begin, dus misschien ook wel wat voor jou
maar die was bij mij uitverkocht dus heb ik nu zelf Canon EOS 500D :stuck_out_tongue_winking_eye:

anders kun je nog naar een winkel gaan en daar vragen welke het beste voor je zou zijn, had ik ook gedaan

[i]Ik heb zelf de Canon 550D, en deze bevalt mij zeker! Dit was mijn eerste spiegelreflex dus ik had er zelf ook nog geen ervaring mee, maar hij bevalt me zeker. Ik vind de camera makkelijk in gebruik en persoonlijk vind ik dat je snel met de camera leert en je vrij snel door hebt hoe die werkt etc.

als je meer over de camera wilt weten, kun je me altijd een note of berichtje sturen![/i]

Kun je ook al helemaal zelf alles instellen en helemaal handmatig fotograferen.

Ja ook dat.

Haha oke dan kun je met de camera werken :slightly_smiling_face:.

Ik heb een tijdje geleden de Canon 1000D gekocht. Is echt wel een fijne camera vind ik zelf!