Can I make my dream come true all by myself?

Toen ik ongeveer 9 jaar oud was wilde ik super graag gitaar kunnen spelen. Ik kocht een gitaar bij de aldi (ja de aldi… xD) en ik dacht dat je dat ding pakte en gewoon zou kunnen spelen. Niet dus… Ik zette hem in een hoek en was hem een tijdje vergeten maar het bleef altijd een van mijn grootste dromen. Nu 5 jaar later wil ik nog altijd niets liever dan een gitaar kunnen bespelen! Ik heb al 100 keer aan mijn ouders gevraagd of ik op gitaarles mag maar vanwege wat geld problemen is dat helaas niet mogelijk. Ik kan hen ook niet zelf betalen aangezien het best duur is, ik geen baantje heb (ben er wel naar opzoek) en maar 14 euro per maand van mijn ouders krijg… Nu is mijn vraag aan jullie… Is het mogelijk om helemaal alleen gitaar leren te bespelen? En dan ook gewoon best wel goed… Want hierna wil ik elektrisch leren want dat is eigenlijk mijn opperdroom! Natuurlijk begrijp ik dat hier geduld voor nodig is en dat heb ik er ook gewoon voor over maar hoe moet ik het aanpakken? Hoe kan ik zelf gitaar leren spelen? Pleas can somebody help me…

Nou niet achter je computer zitten en vragen op een forum stellen. Daar wordt je niet veel wijzer van.

Ga op youtube zoeken. Zoek op internet hoe je akkoorden speelt.

Wij kunnen niet voor jou beslissen of dit je gaat lukken of niet.

Ja, kijk op Youtube.

dat verwacht ik ook niet maar ik weet niet of het überhaupt mogelijk is aangezien het een best moeilijk instrument is. En of er misschien een speciaal iets is waardoor je het thuis makkelijker kan leren of wat de beste methode is

Er zijn miljoenen mensen die zichzelf gitaar leren spelen. Natuurlijk is het mogelijk.

En hoe kan ik dit het beste aanpakken? xD

Weet ik veel. Ik ben niet één van die mensen (’:

Maar zoals ik zei kijk op youtube filmpjes. Leer sowieso eerst wat akkoorden spelen. En heb vooral veel geduld (Hier ging het bij mij mis.).

Ik had het mezelf ook aangeleerd, en opzich is het best makkelijk. Je bekijkt Youtube en speelt het na, super easy.

verder dit ; http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-grote-wijlerenonszelfgitaarspelentopic.-118545.msg275251126.html#msg275251126

hahahaha je opperdroom

Maar ja. T is heel goed mogelijk! Aan het begin is het kut en daarna wordt het verslavend (had ik dan). Zelf haal ik al mijn muziek hier vandaan:http://www.ultimate-guitar.com/tabs/

Hoe je tabs en chords moet lezen, kan je makkelijk leren via youtubefilmpjes. Zodra je dat kan, wordt het oefenen oefenen!

hahaha same :"D

anyway, je kunt prima zelf gitaar lerenspelen met internet enzo

Ben ik trouwens de enige die door de topictitel denkt aan dat kind die absoluut niet kan zingen, die ook op gs zat? *zoekt linkje op* (all by myseeeeelf)

Edit; ik kan het niet vinden help

Editedit; - YouTube :’)

Sorry doei.

OMG SENNA JA HAHAHAHAHHAHAA

Ik sta ook lekker boven aan bij reacties daar ghahahaha

mijn oren bloeden dankje

hahaha wat erg…

Graag gedaan x

Ik heb echt nachtmerries gehad door dat kind, jezus wat was zij erg :’)

NEEE NIET SENNA. ik heb nog steeds nachtmerries.

Link is hier meerdere keren gepost, daar kun je voor tips terecht! Slotje.