Campus studenten, wat is belangrijk?

Meiden ik heb jullie hulp nodig!
Voor school moet ik een vraaganalyse maken over de doelgroep studenten. De opdracht is om een buitenterrein van een campus te ontwerpen. Dus mijn vragen aan jullie zijn:

1. Wat vinden jullie, als student zijnde, belangrijk om buiten bij een campus te hebben?
    (een plek om lekker te liggen/hangen hebben we natuurlijk er al bijzitten)
  2. Wat vinden jullie verder nog meer belangrijk (denk aan waarden zoals, vriendschap, gelijkheid etc)

Ik ben zelf ook studenten dus ik heb zelf ook al wel dingen bedacht. Maar iedere student vind andere dingen belangrijk.

Alvast bedankt!

1. Sportruimte’s/fitnesszaal
  2. Respect!
  1. Ik vind een sportschool wel een goede. Sportabonnementen zijn duur, zeker voor studenten, en als op een studentencampus, tegen een kleine vergoeding of gratis (maar iig goedkoper dan een sportabonnement), je kan sporten in een sportschool is dat zeker een groot pluspunt.
  2. (Ik snap de vraag niet goed?) Ik vind respect en begrip voor elkaar heel belangrijk.
  1. Sportschool/zwembad. Een café waar je wat kan drinken en kan leren/lezen of uitrusten. :slightly_smiling_face:
  2. Vriendschap en respect.

Dat bijvoorbeeld wat je al gezegd heb. Of nog meer dingen die jij belangrijk vind als student.
Milieu, een plek om te studeren (moet het er rustig zijn of mag er ook geluid zijn.)

1. sportvoorzieningen idd, een bibliotheek en een mediatheek, een natuur achtig gebied, een park of een stuk bos o.i.d.
  2. ik zou het wel belangrijk vinden als iedereen elkaar waardeert zoals hij/zij is, dat je gewoon jezelf kan zijn.

Wasserette :3