Campus Diemen Zuid borrelen?

Heey Girlsceners,

Ik woon nu al een paar weekjes op Campus Diemen zuid en eigenlijk ken ik nog niemand van de Campus (het is momenteel ook meer een bouwput dan een campus, anyway) het lijkt mij leuk om met andere mensen van de campus eens gezellig te gaan borrelen/koken of iets te doen.

Even ter informatie over mijzelf. Mijn naam is May-Lynn, ik ben 19jaar en studeer momenteel eerstejaars Rechtsgeleerdheid. Hobby’s zijn borrelen, winkelen, vogue lezen en als het mooi weer is op het terras zitten.

Dusss lijkt het je leuk om iets te doen, reageer dan vooral!

Even totaal niet ingaande op de vraag in je topic, waarvoor excuses, ik las laatst een artikel in de Volkskrant over Campus Diemen Zuid, maar het leek me er vrij streng… Vind je het leuk daar?

Heey ik heb eigenlijk nog niks vernomen van de ‘strengheid’ en of ik de campus leuk vind kan ik nog niet echt zeggen, omdat er nog niks af is. Mijn kamer is wel mooi/luxe voor een student maar geen airco! En met de metro is het overdag prima te doen naar Amsterdam, maar na een uurje of half 9 is het toch wel een stuk moeizamer om weer bij de campus te komen ivm metrotijden.

Tja, er stond iets over militairen die de boel in de gaten houden en als je drie keer je vuilniszak verkeerd wegzet, je je appartement niet meer inkomt :stuck_out_tongue: Dat klonk mij nu niet bepaald gezellig in de oren. Oh, dat is niet zo handig. Niet dat je er een nodig gaat hebben met al die lage temperaturen, maar toch. Kun je misschien een fan (ben 't Nederlandse woord kwijt) kopen? Dan heb je daarvan in de zomermaanden in ieder geval verkoeling. Tja, OV is altijd onhandig :stuck_out_tongue: zelfs in Amsterdam centrum, als je het laat wil maken ben je toch meestal op je fiets aangewezen.

Maar goed, ik woon zelf niet op Diemen Zuid maar in Amsterdam West. Welke uni ga je?

Ik woon in Diemen! Maar zit niet op de campus.

zoiets heet een ventilator kukje :stuck_out_tongue:
mocht je dat willen voor 21 euro of zelf 12 heb je er al eentje :slightly_smiling_face:

Oh ja :’) Sorry ik ben aan het verEngelsen.
Zit je weer sluikreclame door te voeren? :stuck_out_tongue:

Nou als dat zo is moet ik nu mijn appartement uitgeschopt worden haha en ja een ventilator vind ik toch wat anders dan een ingebouwd airco systeem… Ik ga naar UvA, jij?

Oh maar als je zin hebt kunnen we wel een keer afspreken?

Altijd als ik Diemen-Zuid zie/hoor

‘Mee naar Diemuh Zuid, mee naar Diemuh Zuid, mee naar Diemuh Zuiiiiiid want je ziet er lekker uit’

sorry offtopic enzo haha

Hahahaha ik dacht precies t zelfde!

Als ik serieus een euro kreeg voor iedere keer dat ik zeg Ik woon in Diemen en dat liedje wordt gezongen zou ik aardig wat geld bij elkaar gespaard hebben.

Haha ik heb 2 jaar geleden 5 maanden in Diemen gestudeerd en het al tig keer gehoord :cold_sweat:

haha kan je na gaan! Ik woon er al vanaf mn 6de!

Ok dus niemand hier woont op Campus Diemen Zuid en heeft zin om te borrelen? :frowning_face:

Hé MvE! Ik heb je al 2 keer eerder geprobeerd te contacten, wellicht is het niet aangekomen. Ik woon ook al ruim een maand op campus, a.k.a. de bouwput, en zou graag wat gaan drinken met je. Behalve het hoi en fijne dag zeggen loopt het inderdaad veel stroever dan ik dacht, wellicht omdat er nog niets te doen is hier inderdaad. Op zaterdagavond zit je dan toch wel eens op de bank van pff.

Let me know if you are interested! Groetjess
(en dat liedje, i know elke keer als ik de oprit neem van de snelweg zing ik het weer)

Ik woon niet op de campus in Diemen, maar wel op een andere campus (Kenniscampus yeahh) en hier ben ik (samen met wat anderen) gewoon alle buren langsgeweest (oke niet alle buren maar wel veel), en uitgenodigd bij ons thuis. Hartstikke gezellig! Zo leer je ook snel mensen kennen.

Altijd. Altijd. Altijd.

Help ik ook :’)

OT: ik ken welgeteld 1 iemand die op de campus woont maar ze zit niet op Girlscene, dat weet ik vrij zeker. Dus dat schiet niet op, sorry TS :stuck_out_tongue:

Ik dacht ik ga eens kijken of er op grilscene misschien een topic is over Campus Diemen, en dat blijkt dus. Ik vind wel dat het steeds minder op een bouwput begint te lijken, ze vorderen wel met de werkzaamheden :wink:
Enuh, ik woon ook op de Campus :slightly_smiling_face: