Campings?

Ik zoek een leuke camping wat direct aan de atlantische oceaan (frankrijk) ligt. Waar je mooi kunt zwemmen en eventueel met een bodyboard de golven in! :slightly_smiling_face:
Maar ook waar nog wat te doen is in de omgeving

Kan iemand mij helpen?? :stuck_out_tongue:

Google.

campingwatdriectaandeoceaanligtinfrankrijk.com

idd, google.

Ik heb gegoogled, maar als ik dan iets heb waar mooie zee is enzo. is er niet veel te beleven in de omgeving…
DUs ik dacht misschien weet iemand iets?:grinning:

Kan je niet bij een reisbureau om informatie of een boek vragen?

Dus nou moeten wij voor jou gaan zoeken?
Dat kan je zelf toch ook gewoon …

Ik zeg toch niet dat jullie moeten gaan zoeken…
Maar misschien zijn jullie zelf ergens geweest wat een aanrader is!

Ik ben dit jaar zelf op een camping in maubouison ( of hoe je het dan ook schrijft ) er is veel te doen en de zee is op 2 minuten rijden met de fiets dann lopen is ook heel goed te doen! je zit op rijd afstand van biarritz wat ook leuk is en andere middelgrootte steden en shoppingmalls haha

kijk op de website van gogo of beachmasters ofzo, daar staat vast wel iets op :slightly_smiling_face:

Een tijdje gelden hebben we een tussenstop in Annecy gemaakt. Dat ligt niet aan de zee, maar je hebt er wel een heel groot meer (le Lac d’Annecy) waarop je allerlei watersporten kan doen. Het was daar echt superleuk! En in het dorpje zelf is er veel te doen, er hangt ook een hele gezellige sfeer 's avonds. Ik ga er zeker eens op reis gaan :slightly_smiling_face:

Ohja: ik weet niet of je er campings hebt (waarschijnlijk wel). Als je googlet op ‘campings Annecy’ vind je er vast en zeker (:

Lacanau is trouwens een aanrader!!
bodyboarden is daar super en ook het uitgaan is ook erg leuk!
daarnaast is het dorpje gezellig.
ik was op deze camping :slightly_smiling_face:

Je kan bijvoorbeeld via Beaches gaan

dankjewel voor de reacties!!
Ik ga meteen eens ff kijken :slightly_smiling_face:

Hossegor :wink:

lacanau is idd ook leuk maar lacanau ocean is beter haha maar ik denk dat je dat bedoelt is idd leuk 's avonds en bodyboarden is zeker leuk !! Wel een beetje jammer dat we toen we daar waren met prachtig weer we een uur niet mochten zwemmen omdat een of andere jongetje gereanimeerd moest worden en opgehaald met traumahelikopter wel sneu!

meer van annecy, ligt wel vlakbij de zee.

die camping in lacanau (ocean) ziet er wel leuk uit! en mooie zee =)

Bedankt!

Serieus? Ik heb op google maps gekeken en ik vond van niet. Het is toch wel vier uur met de auto rijden… Het valt natuurlijk te zien wat je ‘vlakbij’ vindt. (:

Kijk anders op de kaart:

http://img89.imageshack.us/img89/7363/naamloosfv.png

http://www.eurocamp.nl/in…View&ver=4&Mastercode=421 ik ga daarheen zaterdag (: en op die site zijn heel veel campings te vinden btw

okee:) fijne vakantie!

dankjewel !