Campings in Frankrijk of Italië

Hee,
sommigen vinden het misschien wat vroeg maar ik en mijn ouders zijn alweer opzoek naar een camping voor de zomer. Uit ervaring weet ik dat de leuke campings echt al heel erg snel vol zitten.
Nu mag ik dus een camping uitzoeken, het liefste in frankrijk of italie. Het moet te doen zijn met de auto , dus niet zuid-italie.
Ik ga met me ouders en een vriendin van me, wij zijn dan beide 16.
Ik zoek een gezellig camping (veel nederlanders vind ik alleen maar fijn), waar wel wat te doen is. Uitgaansmogenlijkheden zou fijn zijn, maar is geen must als het op en rond de camping gewoon heel leuk is. Weet iemand misschien een leuke camping voor jongeren , maar ook voor me ouders?
ik weet dat er een vakantie-topic is maar daar kan ik niet echt iets vinden, en van google word ik ook niet heel veel wijzer.
alvast bedankt!

Aan het idromeer; camping belvedere / camping azur / camping pineta. zitten naast elkaar, suuuuuuper gezellig!

Le Serignan Plage is echt een supercamping vind ik en ik weet er nog duizenden meer omdat mn vader in die richting werkt. Maar bij die camping zijn er niet echt uitgaansmogelijkheden…
Haha kut ik ben al die namen vergeten ;$.

ooh god. ik heb zo’n hekel aan campings en de ( nederlandse ) mensen op campings.

waarom kiezen mensen er voor om met zn allen op een kluitje te zitten . en dat noemt men vakantie ??

haha ik niet, heb tot nu toe altijd leuke campings gehad, vind het juist gezellig!

ik was vlakbij Pistoia…
ff opzoeken waar ik was geweest hoor…

JAAA, Barco Reale.
ERRUG LEUK.
Gratis toegang bij het zwembad, elke avond kinderdisco (waaraan jongeren meedoen xD) en vaak er nog wat dingen bij, je kan allerlei dingen doen, elke donderdag (geloof ik) voetbal bij een voetbal club dat er naast ligt.
En je hebt daar vanuit een heeeeeeeeel mooi uitzicht op 1 stad en vanuit het zwembad op het landschap.
En er zit een restaurant bij. (eerst was dat een familiehuis met zwembad.)

Nou dit was het zo wel.
(trouwens hier waren ook veel buitenlanders, zelfs mensen uit Australie!)

idd!!!

Ik werkte deze zomer bij een camping genaamd clubdevacances Duravel, in Duravel (zuid-west Frankrijk).

http://www.clubdevacances.eu/

Is een Nederlandse camping, waar bijna alleen maar nederlanders zitten, ook best veel jongeren van ong 16. Er is echt super veel te doen quoi sport enzo. Maar ook andere leuke activiteiten.

Ze hebben ook best een groot zwembad, en is erg gezellig daar. Nouja, ik raad je niet aan om er te werken xD Hoe gezellig het ook is, rot uren, en je bent bijna niet betaald. Maar hoorde alleen maar positieve reacties van gasten, jongeren die er al jaren achter elkaar aan komen.

Nouja, voor meer info kun je altijd vragen :stuck_out_tongue:

en welke van die 3 vind jij het leukste voor jongeren?

Nou, het zijn 3 redelijk kleine campings, maar de laatste… ik weet niet meer hoe die heet haha, Azur volgens mij! Ja, dat was hem, daar kan je ook watersporten doen. De campings liggen naast elkaar aan het meer. Uitgaan valt alleen wel tegen, je hebt er 1 kroeg zitten waar iedereen altijd heen gaat, en die is wel een kwartiertje lopen. Het klinkt heel saai, maar het is echt geweldig daar :stuck_out_tongue:

oke ik ga kijken!

andere mensen nog campings?

Oh en in frankrijk Camping Duravel! echt een hele leuke camping is dat!

Ben je daar geweest ?!?

Ik werkte er vorig jaar, als je er toen was, heb ik je waarschijnlijk gezien :stuck_out_tongue:

Ik ben er 2 keer geweest, maar aantal jaar terug :stuck_out_tongue: Ik heb wel een vriendin die er al een paar jaar lang achter elkaar komt, die heb je dan denk ik wel gezien!

Ok :stuck_out_tongue: leuk, ja waarschijnlijk ! Grappig wel :slightly_smiling_face:

Hoe heette ze?

camping norcenni girasole club in italië, toscane
dat is eeen erg grote camping, met disco, veel te doen (ook voor je ouders) veel sportactiviteiten en ook veel nederlanders!

Ik zal haar naam niet zeggen, omdat het niet een naam is die veel voorkomt, maar een paar vriendinnen van haar die er ook steeds komen heten Bo & Annebel.

:stuck_out_tongue: ok, nouja niet van gehoord. =)

AAAAAANRADER:
camping Perticara, komen altijd veeeeel jongeren van rond de 15/16/17!

up, vooral Italie!