camping westhove in zeeland?

ik ga dit jaar naar camping westhove in zeeland, ik ben 14 dus ga gewoon nog met me ouders enzo.
weet iemand of het daar leuk is voor mij en mijn stiefzus van 16? dus of er ook veel 14/15/16 jarigen komen?

In welke dorp/stad ligt dat? Ken de naam wel ergens van :’)

uh.
even opgezocht.
aagtekerke.
bij domburg en renesse.

niemand?

Daar zit ik in de buurt, wel op een andere camping (ik zit op een boerencamping in Domburg)
Wij rijden er weleens langs :grin: Maarja ik weet dus niet of het leuk voor jullie is, sorry.

Aaah daar heb ik zo’n leuke vakantie gehad 5 jaar geleden!
Ik was toen 12 en een van de jongsten. De leeftijd van de jongeren lag toen ongeveer rond 15/16. Als dat nog steeds zo is, zit je dus goed. Maar het is echt een hele leuke camping! Ben een jaar later weer geweest, omdat het zo goed beviel. Komt helemaal goed, dus!

Renesse is wel leuk voor die leeftijd met uitgaan enzo.
Ik ga er ook naartoe dit jaar, maar niet naar die camping.
Rond deze tijd is Renesse supergezellig enzo.

Ik woon in Zeeland. Als je in domburg wilt gaan stappen raad ik je tramzicht aan, in westkapelle zit discotheek de hooizolder. Renesse is natuurlijk een hoogtepunt, maar aangezien je veertien bent is het lastig overal, voor je zus misschien? Verder staat zeeland natuurlijk bekend om het strand, dus vermaken met mooi weer doe je wel hoor!

bedankt!:smiley:

Ik ga kamperen in zeeland, vlak bij de hooizolder. Is het een leuke discotheek? ook doordeweeks? :slightly_smiling_face:

de hooizolder ben ik begin deze vakantie geweest, alleen toen was het hoogseizoen nog niet begonnen ofzo en waren er echt maar 20 mensen :’) maar ik denk dat het wel leuk is als het druk is want het zag er opzich wel leuk uit!

aah ik hoop dat er dan meer mensen zijn als ik ga :stuck_out_tongue: hoelaat was je er trouwens?

ik ga daar ook heen xD.
Whaha.

haha, opblaaskrokodil!
wanneer ga je?
ik ga zaterdag weg, en dan twee weken.

Ik volgende week woensdag weg en dan 2 weken.

oke, nou dan kom ik je vast nog wel tegen!XD

vast nog wel ;p!

De hooizolder heeft zijn tijd een beetje gehad geloof ik :wink: Je kunt beter naar Domburg gaan!

ik woon ook in zeeland en veel zeggen dat jojo erg leuk is! je mag er ook al in als je veertien bent :wink:

jojo is in domburg btw