Camping tweeling

Heyy

Ik zit op een camping en daar zijn 2 jongens , allebij zo ontzettend indentiek[of hoe je het ook maar schrijft] Ik kom ze altijd tegen en lachen en kijken allebij naar mij. Alleen ik heb geen vriendinnen ofso op de camping omdat ik vrij verlegen ben … Ik durf ze niet aan te spreken ! En verder zijn ze zo ontzettend hetzelfde qua uiterlijk , en ze dragen precies hetzelfde , dus ik kom er ook niet zo uit wie ik nou echt het leukste vind. Ze lijken me hartstikke aardig , ik kom ze vaak tegen bij het afwassen en ze doen wel aardig. Hoe pak ik dit makkelijk aan.

xBree

Hahaha inderdaad, lekker klagen over de afwas omdat jij het weer moet doen, zoiets…

Dit ja. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Neeokee, je kan ze toch een keer aanspreken tijden het afwassen van “Hé, ook weer lekker aan het afwassen?” Geloof me, er komt vanzelf wel een gesprek. Wat heb je nou uiteindelijk te verliezen? Na de vakantie ga je toch weer naar huis en zie je ze misschien nooit meer. Niet geschoten is altijd mis!

Succes.

Ja bij de afwas is inderdaad wel goed ! Maar ik ga morgen weg en ik heb nog een avondje…[ zonder afwas ] . Als ik naar de wc loop kom ik hun altijd tegen bij hun tent , zou ik daar iets mee kunnen sorry ben echt radeloos :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zeg: Hey Buurman!
of iets in de trant van: zien jullie er nou met opzet altijd hetzelfde uit om mensen te pesten?

sowieso hoi zeggen als je langs hun tent loopt.