Camping Roca Blanes

Is er iemand wel eens op ‘‘Camping Roca’’ in Blanes geweest?
En wat was jullie ervaring?

En als je wel in Blanes bent geweest maar een andere appartement/hotel/camping had, wil je dan even vertellen wat je ervaring was?

Ik en vriendinnen willen namelijk deze zomer naar Blanes.
Als jullie nog echte hotspots hebben in Blanes/Lioret de Mar/Barcelona dan mogen jullie 't ook zeggen. :wink:

dat klinkt heeel leuk! ook echt goedkoop om daar heen te gaan dan naar Barca! :slightly_smiling_face:

Ik ben op camping Roca in Blanes geweest, met vinea afgelopen jaar.
Het is een best leuke camping alleen niet echt om daar te zijn. Wat wij als groep deden was gewoon altijd naar t stadje, strand, en af en toe naar het zwembad. Er werkte afgelope zomer wel een hele knappe badmeester (L) haha!
Euhm de douches enzo is allemaal gewoon fijn en schoon. En ja heb wel een leuke vakantie gehad daar. Als je nog meer vragen hebt kun je ze stellen :stuck_out_tongue:

Ik ben vorig jaar in Blanes geweest, hotel/appartement Europa. Was via GoFun absoluut niet duur en verder prima. Echt een jongeren hotel, alleen maar jongeren. Zat ook een zwembad bij. Prima kamers, niet super schoon maar we hadden ook niet anders verwacht gezien het een jongerenhotel is en het niet duur was. Ik heb er eigenlijk niet zoveel over te klagen, wij hadden de pech dat we bestek enzo te kort kwamen maar bij de receptie kregen we gelijk nieuw bestek. Er werd wel wat van de borg ingehouden omdat wij met alle handdoeken het appartement schoon hadden gemaakt, die waren pikzwart haha (hoorden wit te zijn).

Ik vond Discoteca Arena echt heel leuk, het was daar heel gezellig. En de Sala Vega vond ik ook heel leuk. De Sunset stinkt naar kots en sambuca en ik vond de proppers echt stront irritant. Wel een voordeel: wij als meiden kwamen altijd gratis binnen als we een aantal jongens meenamen, en kregen gratis shotjes. Drank is er echt ontzettend duur (en de malibu en licor 43 ook super ranzig). Ik zelf hou wat meer van echte discotheken, maar er zijn ook wel een aantal kroegen (dat Heineken House en die kroeg van GoGo geloof ik). Ik vond het iig echt super leuk! Zou zo weer terug willen :slightly_smiling_face: We zijn ook 1 nacht uit geweest in Lloret en daar hadden ze echt nog gavere tenten. Blanes is ook echt een stuk kleiner dan Lloret, wat dat betreft vond ik Blanes leuker. Maar Lloret vond ik het uitgaan weer leuker haha.

HAHAHAHAHA JA DAT KLOPT HAHA! werkt trouwens wel de knapste barman ooit, had je die gezien afgelopen zomervakantie? Hij heette Mark of zo, zo lekker :grinning:

Ah leuk! Ja wij gaan niet naar Vinea, maar zelfstandig, en we proberen een beetje een goedkope camping/appartement te zoeken haha. En deze stond op ons lijstje.

Wat is er leuk aan t stadje? En t uitgaan? Teminste wat zijn daar de leukste plekjes/winkeltjes/kroegen?

aha oke, is het drank in de supermarkten ook duur? En weet jij of spanje sowieso een duur land is? Ik ben nog nooit in Spanje geweest en de rest van mijn vriendinnen ook niet, ja toen ze 10 waren ofzo.

ik zou naar camping la masia gaan als ik jou was. roca is net een woestijn, bijna geen bomen dus knetterwarm! la masia is echt super chille camping, heb ook appartementjes van. vet stom dat las vegas nu sala vega heet, en de sunset zat eerst ergens anders, dat was veeeel leuker! (ging vroeger elk jaar naar blanes, met mn ouder, camping bella terra, maar die was best duur als je er met vriendinnen heen gaat :wink: )

Ik kan wel zien wat jouw stopwoordje is.

Ik kan me wel herinneren dat er een knappe barman was, weet alleen niet hoe hij heet. Hij deed altijd bodyshots (echt ranzig).

Spanje is qua uitgaan duur. In de winkels vind ik het wel meevallen. Uit eten, tja, wat is duur? In Blanes is echt álles Nederlands dus de prijzen vallen wel mee. Wij zijn wezen uiteten voor ¤30/¤35, alles erop en eraan. In de winkels zijn de prijzen niet anders dan hier, sommige dingen zijn goedkoper en sommige duurder. Ligt er ook aan waar je het koopt, vooral bij de Spaanse winkeltjes is het vaak wat goedkoper (schuin tegenover ons hotel zat zo’n winkeltje, gewoon normale prijzen, sommige dingen wat goedkoper). Wij hadden ook zelf drank meegenomen en in een spaflesje gedaan, bij mijn vriendin in de tas en overal mee naar binnen genomen. Daar een glas water bestellen en gewoon de drank in doen, heel sneaky hahaha maar wij drinken heel duur (likeurtjes, mixjes) en we betaalden tussen de 8 en 12 euro voor één drankje! Na 3 dagen waren we dat wel zat haha. Kijk die shotjes enzo dat kost geen drol, krijg je vaak nog gratis ook, maar normale drankjes zijn echt duur.

La Masia is echt top! Op de camping staat ook een appartementencomplex, echt heel chill en groot balkon voor leuke feestjes;) Het is echt toplocatie, je zit precies bij het uitgaan, strand is dichtbij, alles is dichtbij! La roca zaten volgens mij bijna geen jongeren, nog nooit iemand over gehoord. Anders was appartement europa chill, maar dat zat vol bij ons. En uiteindelijk waren wij blijer met onze locatie!
Uitgaan is ook top, bij sunset moet je inderdaad niet in de barmannen trappen;) maar kom je gratis binnen en leuke kroegje! Op het pleintje bij sala vega zit ook een leuke kroeg met leuke studenten, weet de naam niet meer! je vermaakt je wel! Ga vooral een avond naar Lloret, heel leuk om geweest te zijn, maar verder wel veel te groot. En ik zou niet naar Barcelona gaan als je van lang uitgaat en drinken houdt, want je wordt om 8 uur ofzo al verwacht, dat wil je dan echt niet;)

Nog nooit geweest. Twee vriendinnen van mij zijn vorig jaar geweest en die hadden het wel heel erg leuk gehad in Blanes. Ze zeiden wel dat de gemiddelde leeftijd relatief laag lag.

Ik ben vorig jaar in Blanes geweest, zat in La Masia in de appartementen. Dat was echt super! Alles dichtbij, fijn appartement! Blanes is echt super! Maar appartement europa & lotus ofzo waren ook wel goed geloof ik maar van Roca heb ik nog nooit gehoord! La Masia is echt perfect. Mooi in het centrum :slightly_smiling_face:

Oooh trouwens weet iemand hoe die propper van de sala vega heette? Hij was half grieks half dit half dat. Donker haar, blauwe ogen, tattoos. GODDELIJKE JONGEN! hi :slightly_smiling_face:

Hahahahahahahahaahahahahahaha

Ik ben in 2009 naar appartementencomplet Lotus geweest.
Mooie kamer, wel 3 dagen zonder stroom gezeten.
Sowieso in spanje dingen op tijd noteren en gelijk aangeven als er iets niet klopt.
Camping heeft zeer kleine tenten vind ik en je moet tegen de takkeherrie kunnen.

Ik ben ook eens in Salou geweest, hotel … weet even de naam niet meer.
Afgelopen zomer op Gran Canaria, Barchelo Margaritas, all in.

Wij zijn in de zomer allemaal 17, en ik ben nu al 17. Dus ik neem aan dat de leeftijd ongeveer rond dat zit? En niet 14 ofzo

Ah leuk die positieve verhalen over Blanes :grinning::flushed:

Ja gemiddelde leeftijd is daar 17, jullie zitten top!