Ik kan me wel herinneren dat er een knappe barman was, weet alleen niet hoe hij heet. Hij deed altijd bodyshots (echt ranzig).
Spanje is qua uitgaan duur. In de winkels vind ik het wel meevallen. Uit eten, tja, wat is duur? In Blanes is echt álles Nederlands dus de prijzen vallen wel mee. Wij zijn wezen uiteten voor ¤30/¤35, alles erop en eraan. In de winkels zijn de prijzen niet anders dan hier, sommige dingen zijn goedkoper en sommige duurder. Ligt er ook aan waar je het koopt, vooral bij de Spaanse winkeltjes is het vaak wat goedkoper (schuin tegenover ons hotel zat zo’n winkeltje, gewoon normale prijzen, sommige dingen wat goedkoper). Wij hadden ook zelf drank meegenomen en in een spaflesje gedaan, bij mijn vriendin in de tas en overal mee naar binnen genomen. Daar een glas water bestellen en gewoon de drank in doen, heel sneaky hahaha maar wij drinken heel duur (likeurtjes, mixjes) en we betaalden tussen de 8 en 12 euro voor één drankje! Na 3 dagen waren we dat wel zat haha. Kijk die shotjes enzo dat kost geen drol, krijg je vaak nog gratis ook, maar normale drankjes zijn echt duur.