camping la coscolleda.

hoihoi!(:
sorry als je hier geen apart topic over mag maken maar ik heb een vraag, en eigenlijk misschien wel meerdere.

de oom en tante van mijn moeder staan op de camping, camping la coscolleda. Het is 8 km van het strand en het is in in een erg mooi gebied. het sanitair krijgt een 9/10 en de camping zelf een 8/9 , maar er is geen animatie/activiteiten en het is een kleinschalige camping met 60 plekken en een klein zwembad, een terrasje en een snackbar. we kunnen dan waarschijnlijk bij in de chalet van mijn oom/tante en hoeven dan niet veel te betalen. zouden jullie dit leuk vinden? ik twijfel echt heel erg of het niet heel erg saai is , een camping zonder activiteiten.

maar als je in het hoogseizoen wil wat wij dus nu willen, omdat we zitten met werk anders, is het op grote campings met super zwembaden rond de 1000 euro, dus dat is echt wel veel geld.

alsjeblieft ga niet zeggen dat moet jij weten, want ik weet het niet :’)
als je de camping wil bekijken: http://www.camping-lacoscolleda.com/

de camping zelf staat btw helemaal vol tot oktober…

Ik zou zelf niet naar een camping gaan, dus ik zou er niks aan vinden. Maar ik heb ook nooit op een camping gestaan, dus ik kan niet echt oordelen of het leuk is :’)
Ik weet niet misschien is het wel leuk, en vind je mensen van je leeftijd. Wat van mij persoonlijk nooit hoeft, mensen ontmoeten op vakantie, daar heb ik gewoon geen zin in eigenlijk.

Maar wat voor activiteiten wil je dan hebebn? Op een hotel is savonds wel is zn toneelstukjes gedoe. Maar overdag lig ik toch echt alleen aan het zwembad, wat ik niet erg vind :’)

Ik bedoel gewoon dat er niet echt iets te doen is, geen glijbanen, geen speeltuinen waar je kan zitten, geen skatebaan, beachvolleybal, paardrijden enzo dat soort dingen geen muziek… en het zwembad is al om 10 uur dicht, en er is dus geen toneelstukjes gedoe ofzo , ook geen cafe of kantine. wel met mijn familie dus en in een leuk stadje maarja.

In hotels is het zwembad meestal ook al dicht na het eten. Maar wel saai dan, dat er op een camping verder niks te doen is. Maar meestal als ik op vakantie ben winkel ik heel de avond, en lig ik heel de middag aan het zwembad.
Maar de meeste campings hebben toch altijd super veel te doen? Of is dit zn ouwere camping ofzo…?

nee , je moet maar even op de site kijken. er zitten ook veel kleine kinderen die zich onderling vermaken, en waarschijnlijk ook wel mensen van mijn leeftijd, ik ben 14. maar het is wel dat er savonds gewoon rust is zeg maar, je kan wel van de camping af. maar je moet maar even @ de site kijken :slightly_smiling_face:!

je mag hier wel lekker een zwemshort aan, ik snap sowieso niet waarom dat op sommige campings niet mag?

Ik ehb even op die site gekeken, en wat mijn indruk er van is, is dat het opzich wel mee valt. En ik weet niet of jij zn type bent die snel en makkelijk vrienden maakt op vakantie, maar als je vrienden maakt valt het denk ik nog wel mee?

nou ik ben heel verlegen , dusja :p, maar wat vind je er aan meevallen als ik het mag vragen ? want het is echt meer een natuurding denk ik zonder echt heel veel dingen die je er kan doen. ik hou van fotografie dus dat is wel een dik pluspunt ervoor.

Oh ik vond het er wel mooi uit zien. Ik had altijd zn beeld van campings dat het een groot grasveld was vol met caravans, en ergens op het einde die wc’s en douches. Maar ik vond het er opzich wel leuk uit zien

oh oke, nou dankjewel voor het kijken :slightly_smiling_face:!

Beter dan niets toch?
Als hij vol staat dan zullen er vast wel wat leuke mensen te vinden zijn.
Als je er goedkoop in mag, waarom vraag je niet of je een vriendin mee mag nemen? Als t een eigen chalet is is er vast wel plaats voor nog een persoon, en anders een luchtbed oid.

nee dat kan niet haha, het is een 5 persoons chalet, en we zijn met zijn 5en dan, maar de 3 bedden die over waren heeft mijn familie er uit gesloopt, want het chalet is van hun dus wij moeten dan al op een luchtbed of iets dergelijks, dus een vriendin gaat niet, en als het zou gaan zijn al mijn vriendinnen op vakantie haha.

dubbel.

pumpitup: Graag gedaan voor het kijken :'D maar wat bratpack zegt, misschien kan je een vriendin meenemen? Ik ga dit jaar voor de 2keer mee met een vriendin naar tenerife. Dus ik ehb verder geen behoefte aan leeftijdsgenoten op vakantie, aangezien ik er al eentje bij heb…

Oh, lees net dat je geen vriendin mee kan nemen, heb ej geen broertjes of zusjes die meegaan? Of neefje/nichtje bij je oom en tante waar je naar toe gaat?

oh ja, zoals mijn reactie hierboven al zegt over mn vriendin haha, dan zou een oplossing zijn dat ik en mijn vriendin nog op het balkon in een tent zouden slapen en mijn ouders binnen maarja, ze zijn allemaal gone van 14 tot 21 augustus :frowning_face: & nee geen broertjes of zusjes, en die mensen hebben ook geen kinderen, wel een poes en een hond hahah ";p

Mij lijkt het juist tof,
je zit superdicht bij de zee joh!
Ga surfen enzo!
Je hoeft toch niet de heletijd op de camping te blijven?

Oh, naja misschien kan je dan toch vrienden proberen te maken? Is altijd leuker dan daar in het chalet hangen? Ik heb verder echt geen idee, ik ben nooit op een camping geweest, en dan zou ik waarschijnlijk toch de saaie doos uithangen door geen vrienden willen maken xD. Maar meestal ga ik naar appartementen, en vroeger bij familie logeren in Italië dus dan had ik mn broertje en zus, en mijn neven om mee te ‘hangen’ xD En zelfde is voor hotel vakanties, dan had ik sowieso mn zus die ook geen behoefte in vrienden had. En dit jaar ga ik dan met die vriendin mee

Dus met vrienden maken op vakantie kan ik je niet helpen, sorry!
Sowieso ben ik niet goed in vrienden maken, die komen meestal gewoon aanwaaien ofzo xD

surfen? hahah dat kan ik niet :’) nouja het is wel een leuk idee!

misschien kan je een fiets ofzo meenemen, zodat je zelfstandig naar de zee toe kan. kom je in ieder geval lekker getraind terug van je vakantie, haha. ik zou maar gewoon gaan, je gaat vast vaak naar het strand etc. ik ga btw ook naar argeles, maar dan wel aan het strand, misschien zie ik je wel :stuck_out_tongue: