Camping in Nederland...

Hoi! Een vriendin en ik willen een weekje gaan kamperen in Nederland. Wij willen liever niet op een jongerencamping zoals bijvoorbeeld Appelhof. Dit is niet echt iets voor ons. Wij willen echter wel graag aan het water/vlakbij zee als dat mogelijk is. Stroom/geen stroom, dat maakt ons niet zoveel uit. Wij zijn al tevreden als er een toiletgebouw is met een stopcontact zodat wij daar onze mobieltjes even kunnen opladen. Nu het probleem: wij kunnen écht geen camping vinden. Of het is ontzettend duur (dat kan onze bankrekening niet aan) of je mag er onder de 21 niet kamperen zonder begeleiding (wij zijn 16).

Nu dus de vraag: wie kent er een camping die aan onze eisen voldoet?

Nog even een kleine toevoeging: ik heb gehoord dat er campings in Zeeland zijn, maar dat is écht veel te ver voor ons. Het liefst in de omgeving van: Friesland, Drenthe, Overijssel, Flevoland, Gelderland, Groningen.

Alvast bedankt!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html :slight_smile:

Dat zijn vooral mensen die naar het buitenland gaan en wat ze kunnen gaan doen daar. Ik zoek echt een camping in Nederland. Toch bedankt voor de link, maar ik heb er niet zoveel aan…

Eigenlijk is dat het algemeen topic voor overal waar je naartoe gaat, zo lees je dus ook mensen die vragen over Amsterdam of Rotterdam. Dus je kan daar gerust je vraag stellen. Maar goed up voor jou dan

Ik weet dat de Flaasbloem (RCN) in Chaam een reserveveld heeft waar je tegen een gereduceerd tarief kunt staan. Volgensmij is hier dus alleen geen stroom. Ik weet niet wat het kost maar je zou even kunnen bellen.

^ Chaam ligt tegen de Belgische grens, dat is waarschijnlijk ook te ver voor de TS.

Camping Witterzomer (vlakbij) Assen! En daar omheen (Witten) heb je ook heel veel boeren waar je kan kamperen. Zit bijna tegenover een grote zwemplas :slightly_smiling_face:

Tip: neem van tevoren contact op met de campingbaas. Ik had ditzelfde probleem vorig jaar ook. Ik heb toen gebeld en uitgelegd dat wij specifiek op zoek waren naar een familiecamping en absoluut campings als Appelhof wilden vermijden. Meestal willen campings alleen maar voorkomen dat er een stel comazuipende onrustveroorzakende tieners op hun camping komen te staan. Vaak is het dan ook zo dat je als jongere profiteert van jongerenkorting. Succes!