Camp NaNoWriMo

Hallo!

Ik geloof dat velen hier wel het concept rond NaNoWriMo kent. Schrijf 50 000 woorden in één maand.
Nu, omdat het niet voor iedereen altijd lukt, hebben ze ook iets uitgevonden als “camp NaNoWriMo”
Het principe is hetzelfde, enkel op andere maanden en met een extra site erbij waar je in ‘cabines’ kan gaan zitten.
Dit jaar vinden deze twee “camps” plaats in April en in Juli.

http://campnanowrimo.org/sign_in

(Of hoort dit gewoon in het topic voor nano zelf?)
Bespreek hier alles rond de schrijfmaanden :grinning:

– Edit; heel dom, maybe had ik eerst moeten verder lezen xd – als dit overbodig is ofzo, kan er slotje op xd

Ik wil wel meedoen met Camp NaNoWriMo maar ik ben op zoek naar een leuke plot :wink: Dus ik zit nog te wachten op inspiratie. Maar wat bedoel je met cabines?

Ja ik wil ook weer mee gaan doen! :slightly_smiling_face:

@dreamcatcher; nou, cabines zijn een soort groepjes waar je in word verdeeld, zegmaar. Je kan kiezen tussen geen cabine, een random (dan zetten zij je zegmaar gewoon ergens bij), of je kan zelf kiezen bij wie je wilt - dit word zoveel mogelijk opgevolgd, natuurlijk is er een kleine kans dat je toch nog ergens anders bij beland.

Ik moet zelf ook nog een goed plot vinden waar ik gemotiveerd in blijf en dat word misschien nog een moeilijke opdracht.
Leuk dat je meedoet! :grinning:

WriteLove; leuk! :grinning: Heb je al een idee over wat je wilt gaan schrijven?

Uhm, normaal deden we ook Camp NaNo in het normale NaNo topic, dus misschien kan het daar gewoon? Anders is het dubbelop!

@fairytaleprincess Camp NaNoWriMo begint gelukkig pas in april dus genoeg tijd om een plot te verzinnen!

@WriteLove Heb je al een bepaalde plot? Ben nu al nieuwsgierig… :cold_sweat:

Zullen we inderdaad verder kletsen in het Nanowrimo topic? :slightly_smiling_face:

@dreamcatcher ik reageer even op je in het gewone nanoding ^^
@WriteLove; dat lijkt idd een goed idee :grinning:

Hier mag wel slotje op voor de rest…

Slotje dus!