Camouflage bij sproeten

Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje. Ik heb sproeten op mijn gezicht, alleen nu weet ik niet zo goed hoe ik oneffenheden e.d. moet verbergen omdat ik altijd maar die sproetjes heb… Iemand tips? Alvast bedankt!

Met een goede concealer! Ik heb Touche Eclat van YSL, die is echt het allerbest. Is een soort pennetje/kwastje met vloeibaar camouflagespul voor oneffenheden. Daarna beetje poeder erover. Maar je kunt ook een goedkopere van bv. L’Oreal of Catrice kopen.

Oke! Dank je =]

Sproetjes zijn net mooi!
Oke tip:) als je ze beu bent camoufleren maar serieus in de zomer zijn sproeten enorm mooi. Ik heb er ook maar ze komen bij mij alleen uit als de zon schijnt en aangezien het vaak slecht weer is in België niet vaak dus:) Maar als je inderdaad altijd sproetjes heb begrijp ik dat je ze eens beu bent gezien. Maar serieus sproeten zijn zo mooi:)

Ik heb er ook last van -.- Ik wil helemaal geen sproeten. Vooral in de zomer is het erg. Ik heb er al best veel, komen er nog meer!

Ok ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet met mij eens bent maar veel mensen vinden sproeten wel leuk staan dus waarom zou je ze dan verbergen. Het hoort gewoon bij je (denk ik dan). Denk er eens over na :slightly_smiling_face:

SPROETEN ZIJN VET!!(h)

Ik heb ze af en toe in de zomer, als het echt goed weer is; de zon schijnt.
Dus hier bijna nooit, in Italie wel; Like that!(L)

Sproeten zijn juist supermooi ! Kzou willen dat ik er wat meer had =( Ben er trots op en niet verbergen

.