Cameron Diaz weigert stervende tiener te pijpen.

Dit kwam net voorbij op facebook en ik moest het even delen haha. :’)

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/381143_331058436909999_100000175366768_1548707_1244777462_n.jpg

OH MIJN GOD, dit is wel heeel erg :’)
Dat die ouders ook serieus mensen gaan benaderen en dan ook nog boos worden als ze het niet willen, vind je het gek bij een kind van 15 die ze niet eens kennen xD

Wtf…
is dit serieus?

Stelde geen overdreven eisen?
Eeeeeeeeeeeh???

Hm, ik vind dat Cameron Diaz gewoon mag weigeren hoor. Come on, het is een seksuele handeling en die hoef je niet tegen je wil in uit te voeren.
Ik vind het echt vervelend dat iemand leukemie heeft en alles, maar daardoor wordt je geen persoon die alles kan krijgen wat hij wilt. Zo is het gewoon niet.
Maar wel leuk om gelezen te hebben :’) Kun je een leuke discussie over voeren haha.

Ik dacht eerst dat er ‘helpen’ stond, maar nee dus. Oh my.

What the hell.

Die mensen sporen niet.

Jeetje wat een onzin. Vind je het heel gek? Als hij wilde dat ze alleen langs kwam oke. Maar pijpen? Come onn

Lol
wat voor brieven moeten dat geweest zijn? “Can you suck my dick”
UGH

Hij mag wel een beetje respect hebben… Anders huurt hij maar een hoer in…

HAHA, ik snap wel waarom je zoiets niet wil doen. Ik snap ook niet dat die ouders het serieus in hun hoofd halen zoiets te vragen…

Sorry hoor maar is Diaz dan verplicht om een tiener te pijpen?! ten eerste is ze dan pedo en ten tweede is dat gewoon ziek…

Ik wil de vader van die jongen echt niet kennen. Serieus dat hij er ook nog boos om wordt. :expressionless:

Nou zeg… jeetje man, wat raar dat ze dat niet deed…

Sommige mensen zijn gewoon niet zo snugger, vreselijk voor die jongen dat hij is overleden, maar dit is ook een abnormale gunst.

ehehe xd. Het is wel erg als je leukemie hebt, maar om dan dat soort dingen te gaan vragen?!? En die vader: in wat voor wereld leven wij dat een stervende tiener zich niet meer kan laten pijpen door een ster?
Uhm… In wat voor wereld leven wij dat er mensen zijn die vragen of een ster hun zoon wil pijpen??

Dit is echt erg. :confused:

omg

Ik had dit artikel inderdaad al gelezen, echt die man is niet goed bij zijn hoofd.