camera voor youtube

hallo iedereen.
ik wil graag een youtube kanaal beginnen met beauty etc, maar ik heb jullie hulp nodig.
ik wil dus een fatsoenlijke film camera hebben met zo een klepje ( geen idee hoe je dat noemt ) waar je jezelf in kan zien met filmen.
ook moet ik goed verstaanbaar blijven en het liefst onder de 300 euro.
dankjewel alvast x

Denk dat een écht goede camera niet kan onder de 300, maar je kan op marktplaats kijken! Ook zetten de meeste youtubers in de tekst onder hun filmpjes wat voor camera zij gebruiken. + sommige youtubers maken filmpjes over hoe je start met youtube. succes :slightly_smiling_face:

Ze heeft dit met haar mobiel gefilmd en het ziet er echt goed uit. Ze gebruikt de iphone 6.
Dus als je een mobiel met goede camera heb kan het ook.

dankjewel voor de tips !

dankjewel!
het ziet er inderdaad mooi uit.

Ik zou misschien gewoon eens beginnen met bijv. je telefoon. Want wat nou als je na drie filmpjes al geen zin meer hebt in dat hele Youtube gebeuren. Dan heb je wel flink wat geld uitgegeven aan een camera die je dan misschien wel helemaal niet meer zo vaak gaat gebruiken.

helemaal waar !
super bedankt ik ben echt zo iemand die heel veel geld ergens insteekt en het vervolgens niet gebruikt

Ik gebruik een soort actie camera van mijn broer:) hij is kitesurfer… hij lijkt een beetje op deze