Camera tas Probleem

Hoi!
Ik heb gisteren een spiegel reflex camera gekocht. Een 2e hands Canon EOS 400D voor professionele fotografie ( opleiding…)

Maar nu wil ik heb graag meenemen op excursie, maar dan moet ik de hele dag met 2 tassen sjouwen. Daarom wil ik een camera tas in mijn hand tas. Waar kan ik zoiets kopen? Of maken?

Iemand tips/ foto’s of ideeën???
xxx

Beetje verkeerd subforum he :stuck_out_tongue:
Kan je hem niet gewoon in je tas doen? Zo doe ik het ook gewoon.

Lijkt mij eigenlijk helemaal niet handig.
Ik neem aan dat je je camera mee wil nemen omdat je er foto’s mee wilt maken, dan moet je hem éérst uit je handtas halen en vervolgens nog weer eens uit de cameratas zelf o.o

Nou, loop de eerste en beste electronica winkel binnen en ze hebben waarschijnlijk wel het een en ander liggen (’:

Koop een tastje voor je camera, haal gewoon de schouderdingen ervanaf, doe hem in je tas, en klaar! Ik raad het je niet aan hem zomaar in je tas te doen,het schermpje beschadigt zo, en er komt overal vuil tussen.

@Lemnis Als je een opleiding volgt hoef je echt geen flitser te kopen haha. Heb ik ook niet gebruik ik toch ook nooit.

Je hebt ze nog in Boxel, Den bosch, Drachten, Rotterdam, Ede, Eindhoven, Enschede en Zwolle naast de fotovakschool en academies en niet op alle academies is het verplicht. Het is ook een beetje je eigen keuzen. Ik vind het wel belangrijk dat ik kan flitsen maar vind het niet nodig. Als ik wil kan ik het dus wel want ik heb het wel gewoon geleerd. Dus tja het is net wat je zelf wil en of je school het inderdaad verplicht of niet. Vind ik wel een beetje onzin de camera’s van tegenwoordig zijn zo goed dat niet alles meer maar in geflitst hoeft te worden.