Camera onder de 200 euro?

Hoi,
Toen ik 12 was fotografeerde ik altijd, alleen mijn camera ging kapot en ik had geen geld om te repareren/een nieuwe te kopen en toen is het eigenlijk een beetje verwaterd. Ik had me dus gister aangemeld op GS en toen ik al die fotografietopics zag begon het toch wel weer een beetje te kriebelen. xD Ik vind het best wel zonde om meteen zo’n dure camera te kopen, dus om het eerst weer even op te bouwen wil ik beginnen met een gewone normale digitale camera. Nu mijn vraag: wat is de beste digitale camera met de meeste megapixels en een redelijk goede macro voor 200 euro of goedkoper? :relieved:

x

Canon Powershot A2000 IS heb ik. Echt een hele goede camera! En hij is nu iets van 160 euro volgensmij.

Nouja, ik zag hier ook ergens een meisje die het met een camera van de aldi deed en die had ook nog best goeie foto’s, dus ik zie wel. xD

Powershot serie van Canon zijn topcamera’s!

Fuji Finepix. Heeft super macro.

En over megapixels: veel megapixels zijn handig omdat je zo een afbeelding op groot formaat kunt printen. Maar hoe vaak ben je van plan een vlag te maken met je foto erop? :'3 Dus 8-10 is meeeeeeeeeer dan genoeg.

Ja idd, maar het heeft ook wel een béétje met scherpte te maken dus niet dat mensen met camera’s met 3 mp aankomen xD

Het is 2010, vind er maar eens zo eentje :stuck_out_tongue: (mobiel camera’s en die inieminie sleutelhangercameraatjes niet meegeteld)

Het meeste in de winkels is ongeveer vanaf 7 mp en hoger.