Camera kopen in Mediamarkt Nederland(Maastricht)

Hey,

Ik heb besloten om de Canon 1000d te kopen.
Ik woon in België en elektronica is hier altijd een pak duurder dan in NL.
Daarom dacht ik dat het misschien best was als ik naar Nederland zou gaan en daar die camera koop. Maastricht is voor mij het makkelijkst bereikbaar, en volgens google is daar een Mediamarkt. Weet iemand of die in het centrum zit? of hoe ik die best kan bereiken?
Op de Nederlandse Mediamarktwebsite kost die canon 359 euro. Maar kost hij in de winkel zelf, dus niet via bestelling op het internet, ook 359 euro?

Hier in de Mediamarkt in België kost hij 419¤, dus das een gigantisch verschil… en ik heb het er dan wel voor over om 2 uur op de bus te zitten.

De winkel ligt iets buiten het centrum maar het is makkelijk bereikbaar te voet vanuit het station, 10-15minuutjes lopen :slightly_smiling_face:

Ok dankje :slightly_smiling_face:

en die prijzen? liggen die hetzelfde als op de online webshop?

Ik heb trouwens al proberen te bellen, maar het lukt me niet… om te vragen of ze hem in stock hebben, anders zou het maar dom zijn als ik daar zou aankomen en ze hebben hem niet…

043-3501100 is hun nummer
en het Nederlandse netnummer is 31 dacht ik ?

dus ik typ +31 43 350 1100

of doe ik iets fout?

Het lijkt mij dat de onlineshop uiteindelijk wel duurder is, want je zit ook met verzendkosten he? Maar hoe ver is het dan? Als het een half uurtje rijden is maakt het niet uit en anders plak je er nog een dagje shoppen aan vast :wink:

ja ik kan de webshop sowieso niet gebruiken aangezien ze alleen verzenden binnen NL… dus daarom leek het me idd best om een shopdagje in maastricht te doen… tis ongeveer 2 uur op de bus voor mij (en nog eens 2 uur trug) dus tis wel een eindje hoor… Maar de bus is gelukkig gratis voor mij :stuck_out_tongue: dus dat zijn al geen extra kosten… Maar t zou gewoon dom zijn moestek daar aankomen en ze hebben em tijdelijk niet in stock.

De winkel ligt niet in het centrum, maar wel er vlakbij. Hij is makkelijk te bereiken vanaf het station of met de auto.
De prijzen zijn volgens mij hetzelfde, maar bij de onlineshop heb je uiteraard wel de verzendkosten.

2 uur kan best. Als je 8/9 uur vertrekt ben je ruim op tijd in maastricht. Ik zou het gewoon doen :wink:

ok bedankt allemaal…
ben er uiteindelijk uit hoe ik de nummer moet intypen. Blijkbaar met 0031.
Maar ik krijg telkens een bezettoon te horen. Dus straks nog eens proberen.
Ik durf echt niet te gaan zonder zekerheid dat ze hem in stock hebben. Ik zou waarschijnlijk dinsdag gaan, dan heb ik een vrije dag…
Dus hopen dat ze hun telefoon opnemen… en anders fingers crossed!

bij mij was die gewoon ook in de mediamarkt zelf 359(: en ik zou het gewoon doen want anders hebben ze sobiso wel die ze zeg maar het show model en dan heb je hem soms nog goedkoper ook nog als ik het goed heb(:

ik bedoel natuurlij 359 ahah

Hmm ok :slightly_smiling_face: dinsdag naar maastricht dus! haha

dankje allemaal

Als je bij vestiging Maastricht aanklikt, krijg je de prijzen te zien wat ze in de mediamarkt in Maastricht kosten :slightly_smiling_face:.

ik ga overmorgen dus. :slightly_smiling_face:

kan iemand me misschien aanwijzingen geven hoe ik van het station tot bij de mediamarkt geraak?

De webshop heeft anderen aanbiedingen dan de winkel. En is dus met een aanbieding meestal goedkoper dan in de winkel omdat, deze aanbiedingen niet gelde in de winkel.

hij staat niet in de aanbieding. is gewoon de standaard prijs voor de webshop

Ja, dat weet ik maar die zijn anders dan in de winkel.