Camera Kapot?

Hee, ik heb sinds Januari de: Samsung pl80. De foto’s bevielen me verder goed, maar ik heb een probleem, Vanmiddag maakte mijn broer een foto, en wil de lens niet meer naar binnen. Weet iemand iets?

misschien word de lens geblokkeerd door iets dat tussen de lens en het toestel is geraakt ? gewoon binnenbrengen ik was eens met mn camera naar het strand gegaan, zat er allemaal zand op men lens en die ging niet meer open, binnengebracht een maand later kon ik hem ophalen en het was gratis, zorg wel dat je je aankoopbewijs ook meeneemt

Bij mijn oude camera was het zo dat als de batterij bijna leeg was de lens ook niet meer naar binnen wilde (als je hem uitzette). Misschien heb je er niks aan maar goed. c’: Just saying.

@CallMeRoxane: Ik ben gister ook naar het strand geweest, maar wat ik raar vind, is dat ik verder ook geen foto’s kan bekijken. Dit heeft volgensmij niks met de lens te maken. Ik hoor de heletijd GRRR ALS IK hem aan zet.

@Purradise: Ik heb hem even aan de oplader gelegt. Ik ben benieuwd

Bij mij was dat ook, toen heb ik hem naar de winkel gebracht, er zat zand in… Gelukkig had ik nog garantie, ik weet niet of jij dat nog hebt?

ook al doe je voor je gevoel super voorzichtig met je camera op het strand, er komt gewoon altijd zand tussen >.<

Ja ik heb nog tot januari garantie, gelukkig :grinning: