Camera enzo bij reisweek.

Hee!
Na de herfstvakantie ga ik met school naar Rome. Erg leuk natuurlijk! Alleen wordt er gezegd dat spullen, zoals camera’s en mp3-spelers, snel gestolen worden.
Nu vroeg ik me af of iemand een idee heeft hoe je zoiets het beste kan opbergen, want in je rugzak doen lijkt me sowieso geen slim idee :stuck_out_tongue:
Ik heb wel een tasje voor mijn camera. Deze heeft alleen geen nek/schouderband of hoe je het ook moet noemen :stuck_out_tongue: Wel heeft hij iets waardoor je hem om je riem heen kan doen, zou dat kunnen? Of weet iemand waar je een losse schouderband kan kopen om daaraan vast te maken?
Alvast bedankt!

is altijd zo met grote steden
geen rugzak idd
een tas meenemen die dichtkan
en die onder je oksel zit xD
en gewoon goed uitkijken

Bij ons zeiden ze dat ook maar uiteindelijk vond ik het ontzettend meevallen.
Ik deed alles gewoon in mijn Eastpak en dan knoopte ik de touwtjes van de 2e ritsjes aan elkaar zodat je er niet makkelijk in kon. Anderen hadden zelfs slotjes mee voor aan hun tas maar hebben ze maar een paar dagen gebruikt.

je camera in je broekzak?

bijna overal waar je heen gaat neem je toch wel een bag mee ?
neem het gewoon elke keer mee… !

Dat past niet…

Ik heb in Berlijn ook gewoon met een eastpak gelopen en was niks gebeurd.
Ik zou als ik jou was wel op hele drukke plekken waar iedereen dicht op elkaar staat heel goed letten op je tas, maar dat spreekt voor zich neem ik aan.

In de metro in London deed ik mijn eastpak even voor op mijn buik, maar verder niets…
In Amsterdam is de kans op diefstal echt niet veel kleiner dan in iedere andere stad. Ik zou je mobiel, portemonnee en persoonsgegevens (ID-kaart/paspoort), camera en mp3-spelers ofzo, wel zo dicht mogelijk bij je houden.

Geen rugzak maar een schoudertas meenemen, je ziet niet zo goed wat er gebeurt op je rug.
Ik heb in de meivakantie 1,5 week lang door Rome (en wat andere grote toeristische plekken in Italië, Pompeï enzo) gelopen, met camera, MP3-speler, portemonnee en alles in m’n tas. Niks gebeurd hoor, gewoon goed op je spullen letten!