Cambridge examen

Heey. Heeft een van jullie ervaring met het cambridge examen? Het is in juni deze zomer en ik wil er aan meedoen. Ik heb al mn inschrijvingsformulier ingevuld enz maar ik heb nog niks terug.

En verder… Vond je het moeilijk/zwaar?

Ben gewoon ff benieuwd. x

up

ik heb het vorig jaar gedaan, alleen dan voor school.
heb 3jaar volledig in het engels les gehad dus zo moeilijk vond ik het niet. (:
veel succes in ieder geval!

Kun je je daar gewoon zo voor inschrijven?
Een vriend van mij heeft het nl via school gedaan, hij vond het niet moeilijk.
Wil hem ook graag doen!

Ik heb vorig jaar CAE gedaan (advanced), via school. In de lessen werden we er echt op voorbereid hoe lastig het wel niet zou zijn, tijdens het examen dacht ik ‘ooooo dit gaat niet zo goed’ en uiteindelijk slaagde ik met een 7 volgens mij. De hele klas heeft het gehaald, ook al stonden sommigen helemaal niet zo goed.

Ik heb vorig jaar mijn CAE gehaald, en ik vond het makkelijker dan de toetsen die ik op school kreeg. Iedereen die mee deed uit mijn klas heeft het gehaald, het is echt goed te doen.

wat houdt dat precies in?

ik ga ook de CAE doen… het valt dus blijkbaar best mee (gelukkig!)…

^ Cambridge examen is een wereldwijd Engels examen waarvoor je je kunt inschrijven en zo kun je je certificaat halen en dat staat heel goed op je cv.

Nog een vraagje: Hoe hebben jullie je ingeschreven? En is het echt waar dat iedereen gewoon mag meedoen (zolang je dus gewoon betaalt?)

Is dat net zo iets als het Anglia examen?
Dat heb ik in de 3e klas ofzo gedaan.

hmm weet niet dat ken ik niet eerlijkgezegd…

upje

Ah, ik houd dit topic even in de gaten!
Ik zit er ook over na te denken om deze zomer aan dat examen mee te doen :slightly_smiling_face:

Jaa alleen 19 maart is de deadline! Dat je het even weet haha!:stuck_out_tongue: Maar niet zoveel mensen reageren erop want er zijn niet zoveel mensen mee bekend hier denk ik… :frowning_face:

ik wel :stuck_out_tongue:, ik ga dat CAE doen, dat wordt hier heel veel mensen aangeraden…

Ik ga ook CAE doen… Heb jij je gewoon via internet ingeschreven?

Ik heb me toen via school ingeschreven. Het is echt goed te doen, dus ik raad het iedereen aan!

oo oké thanks!
Klinkt interessant, hoe oud moet je daarvoor zijn?

ik heb me gewoon via school laten inschrijven.
SHIT IK BEN DIE INSCHRIJFBRIEF VERGETEN.

<

Ik weet niet, volgens mij is er geen bepaalde leeftijd voor… hier kun je meer informtie er over vinden:

http://www.british-englis…sen/cambridge-examen.html