cambridge dieet, ervaring?

de titel zegt het eigenlijk al: zijn er hier mensen die het cambridge dieet hebben gevolgd? of anderen kennen?

Mijn huisgenoot volgt het.

Mijn stiefvader heeft het gedaan… Alleen faalde het nogal. Hij mocht alleen speciale shakes & repen van dat dieet. Hij volgde het ook helemaal niet goed want hij at nog avondeten. Als je er mee wil kappen, is het ook de bedoeling dat je afbouwt. Mijn stiefvader is meteen weer ‘normaal’ (oft. veel te veel) gaan eten, en nu is hij weer terug bij af. Alles voor niks dus. Knap lullig, als je het mij vraagt. Nu is hij aan het Sonja Bakkeren (overigens ook geen succes, mijn gezin houdt zoiets ongeveer een halve week vol)

Mijn zus heeft het ook gevolgd , precies het zelfde als hier bove
ze viel er 20 kilo mee af maar jaa jammer genoeg is ze daarna ‘‘gewoon’’ weer gaan eten en paar maanden later weer die 20 kilo aan :open_mouth:
maar heb er zelf geen ervaring mee , maar denk dat het niet echt een succesvol dieet is .
en ohja sonja bakker heb ik ook gedaan en dat is prima vol te houden , :wink:

mijn moeder heeft het gedaan, het gaat megagoed en ze houdt het ook erg goed vol. ZE zegt dat ze totaal geen behoefte heeft aan zoetigheid. Ze is al ongeveer 30 of 35 kilo kwijt geloof ik, en wilt nu weer gaan opbouwen. En daar begeleiden ze haar ook bij :slightly_smiling_face:

oke, dank jullie wel! ik wil het ook graag gaan volgen, alleen ben inderdaad bang dat die kilo’s er meteen weer bijvliegen als je weer normaal gaat eten!

ja maar het is eigenlijk ook heel dom om gelijk weer normaal te eten, het is heel logisch dat je dan gelijk aankomt. Je moet opbouwen.