Calorieverbrandende sport

Hai,
Ik heb de laatste tijd echt tè ongezond gegeten(denk aan chips en snoep naar binnen werken als een gek)…
Ook mijn vriend heeft hiervan meegenoten…
De ‘lovehandels’ zijn al aanwezig.
Weet iemand een leuke sport waarbij je veel calorieën verbrand?
x

Wii fit

haha, dat zeggen heel veel mensen… maar dan moet ik eerst weer sparen voor de wii!

Hardlopen?

Haha jaa ik wil die ook halen,
marja moet ook eerst sparen.
Uhmm
misschien dansen, zwemmen?

Dansen is heel goed ! Bv: Zumba = 1u dansen = 1000kcal verbranden
(Zeggen ze, zelf geen ervaring …)

Jaa, ik wil wel zumba’en maar mijn vriend niet…

1 uur dansen en dan 1000 kcal verbranden?!
Dat is al de helft van wat je op een dag mag.
Lijkt me sterk.

Misschien fitnes of hardlopen.

touwtje springen. Kan je tijdens het tv kijken doen (als je een hoog plafond hebt :stuck_out_tongue:)

sleur je vriend gewoon meee de dansvloer op ;p

fietsen, hardlopen, fitness
(met de fiets naar school, hoef je er geen vrije tijd voor vrij te maken!?)

Ik wou ook zeggen zumba. Maar aangezien je vriend niet wil…

moet je perse met je vriend samen iets gaan doen dan??
ik zou ook zeggen Zumba!!
je kan op les gaan maar het kan ook gewoon thuis!
en tis echt leuk, je zweet je kapot en als je het goed doet verbrand je heel veel calorieën

wii fit (=

met alle sporten verbrand je calorieen :wink: maar skeelerren is ook best intensief (450 kcal p/h) ik ga zo ook weer even denk ik :slightly_smiling_face:

Seks? Als jullie samen moeten afvallen kun je dat proberen x’] Daar kan bijna geen sport tegen op xD

Maarja als je het iets serieuser aan wilt pakken zou ik iets van Zumba proberen :grinning: Hartstikke goed voor de calorieen en je leert er nog wat van ook :slightly_smiling_face:

Oh ik lees weer niet goed, van de Zumba houd je vriend niet . Ehm dan maar gezellig hardlopen, skeeleren, zwemmen en alle snoep dingen het huis uitgooien ofzo ^^

Fietsen (als je tenminste een beetje doorfietst). Als ik een beetje doorfiets, fiets ik in 45 minuten naar school. In die tijd verbrand ik al 246 calorieën, en 's middags weer! Fietsen is dus een echte aanrader.

Op deze site vind je meer:
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm

Ja, waarschijnlijk loop ik achter…maar wtf is zumba?
Ik heb daar echt nog nooit van gehoord…

dansen!
dan maak je verschillende bewegingen, en train je meer soorten spieren. Vooral omdat je de beweging veel en snel moet herhalen, is het ultra calorieverbrandend, het schijnt beter te zijn dat fitness. en het is nog leuk ook :grin:

Zumba is echt heel leuk, dat doe ik op mijn sportschool. Het is een soort van dans, je doet allerlei verschillende dingen waarbij je verschillende spieren gebruikt. Ik doe vaak dansen als de merenque, salsa, mambo… en nog veel meer. Het is echt lachen én ook nog calorieverbrandend!