cakjes

ik en mijn vriendin wouden cakjes verkopen voor 2 euro
  • maar is dat wel een goed idee?
  • of is dat zoo raar?

0 stemmers

hopelijk krijg ik tips bednakt alvast :slightly_smiling_face:

voor een goed doel, of gewoon voor jezelf?
als het voor jezelf is en 2,- euro is het best veel, dus dan kopen mensen het niet denk ik…

*wilden
*zo
*bedankt
En het hangt er vanaf waar je ze verkoopt, of er veel mensen zijn die het duurder of goedkoper verkopen enz.

2,- is duur voor een cakeje lijkt me, gaan mensen liever naar de bakker of winkel

En leer normaal typen svp.

ik zou ze eerder voor 0,50/1,- verkopen ofzo, 2 euro is best wel duur.
en ligt er ook aan, als het voor een goed doel is willen mensen meestal wel iets meer betalen dan als het gewoon voor jullie zelf is.

2 euro is echt te duur.

2 euro is inderdaad heel duur. Een pak om mee te bakken kost zoveel ong. Dus denk idd aan een euro als je er iets lekkers doorheen doet of het cakeje bijzonder maakt.
(cakje is trouwens geen woord.)

Houd er rekening mee dat je niet zomaar iets mág verkopen in Nederland.
Voor een goed doel zou je wel langs deuren kunnen gaan ofzo…
Maar dan nog is 2 euro per cakeje ontzettend duur. Vooral omdat ik niet aanneem dat het cakejes zijn met vers fruit en een goede topping.
Voor simpele cakejes kun je max. 1 euro per stuk vragen.

Als het 2 grote cakejes met speciale vulling en topping zijn dan is het oké, maar voor 1 klein, taai cakeje…

kakjes

2 euro is wel heel duur voor een cakeje, dat vind ik meer een prijs voor een banketbakker. Tussen de 0,50 cent en de 1,00 zit je wel goed denk ik.
Waar wil je ze verkopen?

Ja mm

Bednakt voor de rare beginpost…

Verkoopt vast goed als je er een bord bij zet waar cakjes/kakjes op staat kuch

heo uod ben jji als ik fagen mag?

uot*

Precies wat ik dacht :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar OT: Ik vind 2 euro echt wel te duur, zeker als er niets speciaals aan is ofzo. Je moet eerder 50 cent of een euro vragen denk ik.

Psies dit somigen mensun kune egt niet speelen

hahahahahahhaha

Maar ik zou persoonlijk geen cakje kopen voor 2 euro
tenzij het een heel heel heel speciaal cakje was