Cakepops verkopen op rommelmarkt

hoihoi,
Ik wil binnenkort op de rommelmarkt gaan staan. En daar wil ik behalve rommel ook cakepops gaan verkopen. Denken jullie dat dat goed verkoopt of heeft er iemand ervaring mee? En hoeveel kun je er dan voor vragen denken jullie?

Denk dat dat loopt hoor, zijn lekker en niet te groot. Misschien 1,50 per stuk oid?

Ik denk wel dat mensen het zullen kopen, maar erg rijk word je er niet van.

Hoef er ook niet rijk van te worden maar het lijkt me leuk om als mensen het kopen en dat trekt misschien ook de aandacht. Is 1,50 niet heel veel per stuk?

Ik zou 75 cent doen en 3 voor 2 euro :slightly_smiling_face: dan verkoop je ze denk ik per drie telkens!

ja ik heb dat ook gedaan maar dan in ijsjesvorm met een ijsstokje (: ik zou 1 euro doen ipv 1,50, en dan dat ze zelf hun topping kunnen bepalen, dus bijv slagroom en smarties ofzo, en dan allemaal verschillende dingen neerzetten (: xoxo

dat is inderdaad wel een goed idee. En hoeveel zal ik er dan maken? 30 ofzo?

Mijn moeder heeft een eigen bedrijfje met het maken van taarten, cupcakes etc. Maar ze verkocht het niet op de rommelmarkt omdat dit onhygi├źnisch is. Zeker als je er mee gaat rondlopen.

Dat kan wel magnet. Maar dat is eigenlijk bij alles kwa eten. Ik heb er vandaag een aantal gemaakt en verpakt. dit zijn ze geworden. Wat vinden jullie ervan?

http://img812.imageshack.us/img812/5240/8cgc.jpg