cake suprise

heyy! ik heb met wat vriendinnen lootjes getrokken en voor de persoon die ik heb getrokken wil ik graag een cake maken, en in het beslag doe ik het cadeau, en daarna dus in de oven. maar ik zit een beetje te twijfelen of dit wel kan, weten jullie misschien dat als ik bakvormpjes(met papier er nog omheen) in het beslag kan doen, en dat het nadat ik het in de oven heb gedaan nog heel is?

ik denk dat het verbrand als je een grote cake maak,
maar als je (een heleboel) kleintjes maakt moet het lukken (:

;maar verder kan het best.

Ik snap het niet helemaal maar je maakt dus een cake en daarin een cadeautje? Een grote cake moet ^^ best wel lang en is dus niet echt handig lijkt mij?!

Ja ik weet het niet hoor. Ik zou het zelf nooit proberen, straks heb je een cake met gesmolten cadeau erin xd

Wat misschien een goeie is: bij de AH heb je van die kant en klare taarten voor een laagjes taart. Beetje lastig om het uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Daar een stuk of 4 lagen van op elkaar plakken en dan in het midden je cadeautje. Heb je toch een echte taart!

bedoel je dat je bijvoorbeeld in de middelste twee in het midden een gat hebt gemaakt en daar je cadeau in hebt gedaan? geniaal.

Dan kan je gewoon zelf glazuren en versiering doen xd

oh dat is opzich wel een goed idee! bedankt!

of je bakt een cake en holt hem vanuit de onderkant uit nadat je hem gebakken hebt. kun je er nog steeds cadeautjes in doen!

Superleuk idee! Ik zou doen wat Americatoday zegt :slightly_smiling_face: