cake pops

Hoi, ik was eens aan het kijken op youtube voor lekkere recepten omdat ik met mijn vriendin ga logeren. Zo kwam ik bij een recept van cake pops. Dit zijn een soort van lolly’s, gemaakt van cake en chocolade. Het leek mij leuk om het recept van deze cake pops online te plaatsen. Nadat we ze hebben gemaakt zal ik ook een foto plaatsen.
Goed, wat heb je nodig:

• Een pak cake mix en de benodigdheden die op het pak staan. Het maakt niet uit welke cake, gewoon eentje die je lekker vind!
  • Chocolade, ook hier maakt het niet uit welke.
  • Stokjes ( gewoon iets van satéprikkers, zolang je maar geen takken van een boom gebruikt)
  • Voor eventuele decoratie kan je nootjes of van die potjes van dokter oetker halen.
  1. Bak de cake en laat deze heel goed afkoelen.
  2. Je gaat nu de cake verkruimelen. Als de hele cake verkruimeld is, kneed je er bolletjes van.
  3. Die bolletjes prik je aan de stokjes en zet ze in iets waar je in kan prikken.
  4. Nu ga je de chocolade smelten.
  5. Als de chocolade helemaal gesmolten is, pak je een cake pop en je dipt hem erin. Nu kan je ook gaan decoreren.
  6. Nu doe je hetzelfde als stap 3, maar de bolletjes zitten er al aan.
  7. Laat de cake pops goed afkoelen en dan kan je ze opeten!

Ik hoop dat jullie het leuk en lekker vonden.

xx

kende ik al
maar mag ik je foto zien

de foto komt vrijdag, dan ga ik ze nog een keer maken.

Lekkaaaaa!

ik heb ze ook gemaakt laatst!
echt heeel erg zoet, maar wel super lekker! (:
succes! xx

Deze stonden al in t cupcake topic, lijkt me een beter idee dat het daarbij gaat?

voor wat inspiratie voor cakepops; www.bakerella.com