Cadeautjes voor mijn Moeder

Hallo Meiden,

Ik had op beautylab.nl net een leuke DIY gezien, en wou die maken voor me moeder want ze is bijna jarig en dan heeft ze 24 dagen lang cadeautjes.

Nu moet in nog 24 kleine cadeautjes bedenken voor mijn moeder, en dat is best lastig. (De eerste
lukken altijd wel, maar naar 15 houdt het wel op) Dus weten jullie leuke kleine cadeautjes, ze houdt van koken maar heeft daar vaak te weinig tijd voor. Ze houdt ook van lezen en leuke dingetjes in huis. En ze schildert ook graag.

Dankje voor jullie hulp :kissing:

Uhmm leuk idee trouwens!

Thee zakjes, vertubettetjes, een mini cupcakeje, een klein boekje over koken, haar favoriete recept met een andere twist, schilderinspiratie

Dit mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Leuk bedacht die cadootjes! fotolijstje met een leuke foto van jullie, tijdschrift, handcreme, kaarsjes, van die geurzakjes dat het lekker ruikt thuis, chocola.

Leuk bedacht die cadootjes! fotolijstje met een leuke foto van jullie, tijdschrift, handcreme, kaarsjes, van die geurzakjes dat het lekker ruikt thuis, chocola.

dat mag je idd daar vragen ^ slotje dus