Cadeau'tjes feestdagen + valentijn

[b]Het is weer zo ver, de feestdagen komen er aan en iets meer dan een maand later komt valentijn eraan.
Sommigen weten al precies wat ze zullen kopen, maar velen zullen denken: ‘Wat moet ik nu in godsnaam kopen/doen!?’.

Mijn situatie:
Ik ben dus al 1 jaar samen, en voor zijn verjaardag heeft hij een grote doos met zo’n kleine piepschuimpjes gekregen en daarin allemaal kleine cadeau’tjes. Hij is een echte gamer dus heeft 2 dingen voor zijn PS4 controller gekregen. Voor Kerstmis en Nieuwjaar gaan we niets kopen, maar Valentijn komt er dan aan… Ik heb dus nog geen idee wat ik ga kopen :cold_sweat: Vorig jaar heb ik hem 2 cinematickets gegeven en een kaartje maar natuurlijk wil ik nu iets anders!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-algemene-cadeau-voor-je-partner-topic-136113.0.html

Is al een topic voor

Ik koop eerlijk gezegd nooit iets bij kerst of oud en nieuw. En bij Sinterklaas alleen voor degene van wie ik het lootje heb. :’) Dan is bij mij alleen valentijn, zijn verjaardag en het zolang bijelkaar zijn cadeau waardig. En ik denk dat die datums bij iedereen anders zijn.
Ik heb dus geen cadeau probleem.

Had ik nog niet gezien! oeps :cold_sweat: