cadeautjes <10

Hoi allemaal,

Ik weet dat er een officieel cadeautopic is, maar daar vond ik niet zulke leuke ideeën in staan. Het volgende is er gaande: mijn vriend heeft nu 2 weken practicum op school, a.s. vrijdag is dat afgelopen en ik ben een romantisch avondje aan 't voorbereiden wat al begint met een diner en later samen lekkere hapjes eten tijdens film kijken. Voor de volgende ochtend bak ik een brood in hartvorm… Maar nu wil ik een klein papieren tasje vullen met allemaal kleine, maar toch leuke cadeautjes, iemand ideeën? mag ook zijn om zelf te maken, want ik ben graag creatief bezig!

Alvast bedankt!

Je kunt er een Roos in doen, dat is altijd leuk. Verder kun je misschien een foto bewerken van jullie samen en die dan afdrukken op fotopapier. Ook is het leuk om misschien van die snoep-hartjes erbij te doen. En het is denk ik ook leuk als je er een soort ‘massage olie’ of zoiets bij doet.

Of denk ik nou te moeilijk?

@Searoute:

Ik wilde op tafel al 2 rozen neerleggen…
en de rest zijn leuke ideeën!
Alvast bedankt

@ iedereen:

Meer tips zijn welkom!

stop er briefjes tussen met redenen waarom je van hem houd?

Een potje maken met daarin 100 briefjes, waarop je steeds een reden schrijft waarom je van hem houdt?

Een lolly in de vorm van een hartje?
Of een reep chocolade met daarop de woorden ‘Ik hou van jou’?

Ik vind trouwens een brief erbij inderdaad ook wel leuk. Een soort gedichtje of andere verklaring waarom je zo gek op 'm bent. Eventueel in een weckpot doen, dat is leuk.

Weet je wat het moeilijke is van jongens?
Dat ze het allemaal wel leuk vinden, maar dat het allemaal zo overbodig is!
Jongens geven eigenlijk niet echt iets om cadeautjes.
Ik denk dat het gebaar (het eten, ontbijt enz.) hem al meer doet.
En anders voor in het tasje iets van leuke dvd’s, massage olie (werd hierboven al genoemd)
En verder misschien iets wat hij nodig heeft of vaak gebruikt?
Bijvoorbeeld batterijen ofzo? Stom cadeau maar hij gebruikt het wel (en heeft ze nodig!!)

Een cd met jullie eigen liedjes, een leuke dvd, je hebt van die leuke badparels in de vormen van hartjes enzo, dus zijn echt 25 cent per stuk en dan kan je ze daarna gelijk lekker gebruiken (:

Oh bij de Expo en dat soort winkels hebben ze vaak van die hartjes doosjes met daar in opgerolde briefjes en een pincet. En dan moet je een voor een een briefje eruit pakken en doen(of voor lezen) wat er op het briefje staat. Je hebt er een romantische versie maar ook een seksueel getinte versie van.

up ^^