Cadeautje

Mijn vriendje is maandag jarig, ik ga vandaag naar de stad om een cadeautje te kopen, maar ik heb geeen idee wat ik zal kopen!
Hebben jullie een idee?
xlieefs.

Is er iets waar hij het vaak over heeft? Een tip voor volgend jaar: Als hij het over iets heeft wat hij graag wilt hebben, dan moet je dat opslaan in je mobiel.
Een paar standaard dingen: Geurtje, leuke riem, cd, kaartjes voor een concert oid, kleren.
Er zijn ook wat dingen die je zelf kunt maken: Een boekje met -zoveel- reden waarom je van hem houdt, een weckpot met briefjes daarin waaruit hij er elke dag eentje mag pakken, een weckpot met hartjes snoepjes erin. Etc. etc.
Maar ik zou gewoon kijken wat er bij hem past.
Succes met zoeken!

Bedankt voor je tips :]
Weckpot met hartjes erin is best wel een goed idee!
Hij had mij ook een hele zak met hartjes gegeven toen ik twee weken op vakantie ging (L’).
Ik had ook al iets bedacht van een trui ofzo en dan met een leuke tekst erop van mij, maar daar is het een beetje te laat voor, ghehe.
Lang leve mijn goede planning toch altijd.
thaanx!

wat jongens altijd wel leuk vinden volgens mij, is een luchtje. ik heb ook 2 jongens een luchtje gegeven, mijn beste vrienden zeg maar, 1 van armani en 1 van hugo boss en ze waren er allebei echt super blij mee!
en als het je vriendje is kan je een leuk ‘persoonlijk’ cadeau doen, maar dat kost meestal veel tijd en ik weet niet of je dat nog hebt ;p

Ja ik weet niet of hij ervan houdt maar:

• Een hanger met jouw voorletter (of erin laten graveren) of de datum dat jullie iets kregen.
  • Een armband, vond mijn vriendje helemaal te gek.
  • Een ketting.
  • Een mooi horloge.
  • Een cd die hij nog graag wil hebben.

Ik denk dat hij iets wat echt van jouw is het leukste vindt. Daarom zei ik ook al die dingen van armband enzo, want als hij dat ziet, denkt hij meteen aan jou. Maarja, ik weet niet of hij dat type is om sieraden te dragen…

K had mijn vriendje vorig jaar parfum & een kleding bon gegeven was ie heel blij mee , k ben natuurlijk wel me wezen shoppen ff goed keuren wat er met mijn geld gebeurt haha ne grapje en dit jaar heb ik hem n mooie horloge en 2 boxers gegeven. dus ja je kunt hem ook gewoon n dagje samen na de spa of na scheveningen geven. en dan geef je gewoon een klein kado er bij bijvoorbeelt n luchtje of zo . Naja goodluck

Ik denk dat ik hm volgend jaar zo’n grote ouderwetse pot geef, met heel veel briefjes erin, met bijv. redenen waarom ik zoveel van hm hou enzo. En dan ook nog andere dingetjes erdoor heen. En dan er ook nog een kaartje voor een voorstelling, dagje weg, treinkaartje, hotelding ofso door heen. En nog kleine fotootjes enzo. En dan een strik er om heen met een keertje eraan (zo’n fotokaart, met een foto van ons)

Of een foto van ons heel groot uitvergroot in een lijst. En dan onderin in het hoekje een envelopje met daarin ook iets van kaartjes voor een voorstelling, dagje weg, treinkaartje, hotelding ofso.

Dit jaar had ik hem trouwens een luchtje gegeven. Ik had er een heel cool pakketje van gemaakt en opgestuurd (hij woont een uur rijden van mij vandaan, en is alleen in het weekend bij mij dus. =]) Maar ik was ook gewoon vet inspiratieloos, en hij wilde niets hebben xD
En hij wilt heel graag een witte (of gele) boxer met rode hartjes, dus als ik die een keer vind krijgt hij die ook. :slightly_smiling_face:

Misschien heb je er wat aan? :mnmldance

Edit: ik zie nu dat hij vandaag al jarig is. Heb je al wat gevonden? Of ga je er vanavond heen en kan je nog wat doen? SUCCES!

je kan parfum kopen & een boxer van G-star,
ik heb hele leuke gezien!
dus misschien is dat wat ?
xx

Bedankt voor de tips!
Heb ik nog wat aan volgend jaar :]
Ik heb hem zo’n grote ouderwetse glazen pot gegeven, en die helemaal vol gestopt met hele schattige kleine mini marshmallows en er verder een grote hartjeslolly, een badeend (denk niet ‘wtf’, dat is een geintje tussen ons :]) en een foto in een fotolijstje. Hij vond het heel erg schattig (L’).