cadeautje

m’n vriendje is bijna jarig, en ik heb opzich wel 2 leuke ideeen maar ik weet het niet, ik dacht een foto van mezelf op een kussensloop of op een leuk 't shirt met opdruk; i love my girlfriend, alleen ze zijn allebei wel weer een beetje, tja, egoïstisch, dus heeft iemand nog leuke (orginele) leuke ideeen? aan een kettinkje heb ik ook al gedacht, alleen dat is nogal vroeg aangezein we op zijn verjaardag pas 2 maanden hebben…

De meeste jongens houden denk ik meer van iets praktisch, vooral omdat jullie nog niet zolang samen zijn. Het is natuurlijk wel een leuk idee, maar misschien voor erbij! Dat je iets geeft wat hij kan gebruiken en dan ook nog een fotocadeautje

ik gaf mijn vriend een armband van josh en parfum, toen gingen we eigenlijk ook al best lang. Ik ben zelf ook niet zo van die hartjes en friemels, maar als hij daarvan houdt is het best een leuk idee?

Ik zeg doen! Vindt Silliebillie vast leuk :grinning:

[i]Het algemene topic!
http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113

Kunnen jullie mij ook even helpen haha. [/i]

OT: 2 maanden is nog niet zo lang. Maar zou inderdaad voor wat praktisch gaan. Ik had in het begin van mijn relatie chocolade voor hem gekocht, maar ik wist niet dat hij allergisch was hahaha.
En ik heb ook weleens knuffeltjes gegeven maar die liggen te verstoffen. x"D Dus je kunt beter voor een geurtje/shirtje of iets gaan. Nja of in het algemen topic staan genoeg dingen. Misschien dat je dan een lijstje ofzo eruit kan halen. Succes :slightly_smiling_face: !