cadeautje

heeey ,
mijn vriendje wordt over een week zeventien en ik wilde als cadeautje een ervaring geven. dus ik wilde naar de winterefteling gaan. nou vroeg ik me af, denken jullie dat een jongen dat leuk vindt? ik twijfel nog een beetje namelijk. ik denk wel dat hij dat leuk zou vinden maar vraag me af hoe andere meisjes daarover denken.

X

Als hij heel van pretparken houdt zou ik het zeker doen maar een klein cadeautje erbij zou dan wel nog leuk zijn dan geef je een bon of blaadje waar je het op zet en dan met leuke chocola erbij of iets anders kleins.
Edit: ik heb het mijn vriend net gevraagd en hij reageerde heel droog met “De winter efteling is saai, bijna alles is gesloten.” Aldus mijn vriend x) Maar het gaat natuurlijk bij de winterefteling ook om de ervaring en de sfeer dus moet je zelf bepalen of hij ook van de sfeer geniet of echt een attractiejongen is.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriendvriendin-136113.0.html

Is officieel topic voor.

oohja nja ik ga er in ieder geval voor zorgen dat ik op een dag ga met normaal weer, zodat al die achtbanen wel gewoon open zijn. bedankt!