Cadeautje

HaaaiJ

Een van mijn vriendinnen was laatst jarig en geeft vandaag een feestje maar ik weet niet wat ik moet kopen :anguished:? Hebben jullie leuke ideeen.Of tips

Reacties Graaaag
XXX

Ja hier ben ik goed in:

Wat je niet moet kopen

• Eten is kud, dat wordt opgegeten en dan zit er geen waarde aan. Zelf iets bakken daarentegen niet. Dat kan je wel doen! Want dat is en leuk om te doen, en je laat wel zien dat je moeite hebt gedaan en het is niet duur, dus je kan er nog wat kleins bij doen.
  • Kleding. Je kan nooit helemaal inschatten hoe iets iemand staat of wat die persoon leuk vind.

Wat je wel kan kopen

• Accesoires, die passen de meeste mensen wel en je vriendin ken je daar wel in, dusja. De claires is hier een leuke winkel voor, want als je geen sieraden (zoals kettingen, oorbellen etc. kan vinden) kan je nog altijd een leuke portomonĆ©e halen.
  • Als je iets meer geld te besteden hebt, kan je ook een leuke computergadget kopen. Heeft ze een nieuwe cam nodig? Nieuwe boxjes voor de ipod? Het hoeft maar iets simpels te zijn.
  • Je kan ook nog altijd een leuk beeldje/hebbedingetje voor op dr kamer kopen. Dan kan ze het altijd zien. Bijvoorbeeld een leuk lijstje met een foto van jullie samen. Of gewoon een beeldje, iets met haar naam op etc.
  • Als je je vriendin goed kent kan je ook inschatten wat ze tof vindt. Zo ga ik mssn een drinkbeker van een geest kopen voor een vriend van me die 19 wordt xD
    naja ik moet naar mijn werk, anders had ik wel meer tips
    doeidoei

Thxx
Voor je tipsa LETTA
Graaag meerr

Xx

• Leuke oorbellen
  • Lekkere deodorant (Rexona Girl?)
  • Iets van Make-up
  • Douchegel / parfum
  • Een leuke portemonnee
  • Medaillion-sleutelhangers in de vorm van Hartjes van de Hema
  • Kaarsjes

Op www.yoursurprise.nl kun je allerlei dingen met een foto laten bedrukken, zoals muismatten en mokken en kalenders. Misschien is dat een leuk idee?

Sorry, ik lees nu pas dat je vandaag al wat moet hebben. Dan heb je hier niet zo veel aan :stuck_out_tongue: