cadeautje

Binnenkort is mijn moeder jarig, en ik wil nou eens echt een leuk cadeau kopen
en niet zoals altijd een geurtje, of iets met foto’s.
het bedrag mag hooguit 50 euro zijn, eronder mag natuurlijk ook altijd zodat ik er nog een kleinigheidje bij kan kopen.
heeft er iemand een leuk idee?

Ik weet niet hoe oud ze is, maar ik heb mijn moeder toen ze 50 werd 2 Donald Duck boeken gegeven met strips uit haar geboortejaar.

ze word 46, dus ik denk dat het leuker is om dat te doen als ze 50 word
maar toch leuk idee! bedankt

Ik denk dan niet eens dat het DD boek van haar geboortejaar al is gemaakt.
Verzamelt ze iets of is ze fan van een bepaalde zanger/band?
Het is in ieder geval voor ons handig als je even wat over je moeder vertelt :slightly_smiling_face: .

Heb je gelijk in!
ze tennist, en ze maakt heel graag foto´s ze vind het ook leuk om te schilderen of andere creatieve dingen.
en ze houd ook wel van geurtjes maar dat geven we iedereen jaar zo ongeveer al haha:)

Een SD kaartje, een bon voor een fotoboek te kunnen maken, een lens om nog leukere foto’s te kunnen maken (groothoeklens bijvoorbeeld), een tasje voor de camera, een snoer zodat ze het om haar nek kan doen… Er zijn zo veel leuke dingen te verzinnen met de fotografie :slightly_smiling_face: .

ja, klopt maar dat heeft ze allemaal al haha:)
want ze maakt ook wel eens foto’s op gelegenheden en familie foto’s enzo.
dus al die dingen heeft ze al.
maar toch bedankt dat je probeert de helpen!!

SD kaartjes zijn voor mij net zo iets als USB sticks en pennen, heb je nooit teveel van. En die bon van dat fotoboek zal ze vast ook wel kunnen gebruiken.
Anders kun je altijd nog naar een winkel gaan om schilderspullen (tubes verf, goede kwasten, canvas) te halen.

klopt!
hier kan ik vast wel wat mee!
dankjewel!