Cadeautje vriend

Hey girlscene,

ik wil binnenkort een cadeautje geven aan mijn vriendje; namelijk een schriftje. Ik ga er vanalles in zetten, zoals zijn horoscoop, momenten van ons, foto’s, 100 redenen waarom ik hem leuk vind, tekeningetjes, bioscooptickets, herinneringen, to-do-list, …

Ik wil liefst mijn boekje zo vol mogelijk krijgen, dus heeft iemand nog enkele ideetjes wat ik erin zou kunnen zetten? Alle ideeën zijn welkom.
Bedankt!

Kijk een in het ‘Plakboek voor je vriend’ topic. Daar staan heel veel tips in en ideeen in.

Awh, wat een lief idee!
(even oftopic, ik heb respect voor jou. Jij bent teminste zo’n iemand die netjes bedankt zegt :stuck_out_tongue:, dan help ik graag)

Mijn vriend en ik hebben aparte humor, zet er grapjes in?
Songteksten! (En dan niet die cliche shit)
Ik vind kinderfoto’s altijd wel lief, 1 of 2.
Heb je anzichtkaarten gekregen toen hij op vakantie was? zo ja, hoppa, erin!

Oh, dankje. Had ik niet gezien.

Haha, dankje. En i like jouw ideetjes, dankje!

Up, wat een leuk idee :grinning:

Wauw, ik vind dit echt een geweldig lief idee! Bezwaar als ik het ooit ook gebruik?

Verder misschien een lijstje met dingen, of een aantal foto’s van dingen waarbij je aan hem moet denken, en dan vooral dingen die voor jullie samen veel betekenen? (bijvoorbeeld: jullie vinden het leuk om samen te koken, dan een plaatje van een kookboek oid)

Sorry, ik heb niet meer zoveel inspiratie =3 Succes met het verder maken in ieder geval!

Wat lief! Wat fotootjes enzo van vroeger ofzo!?
En wat van die quotes
Succes!

[i]Wat mij wel grappig lijkt , van die kleine blundertjes.
of dingen die jij/hij een keer zei en je neit bent vergeten :stuck_out_tongue:
Hoelang hebben jullie al.
Want als je zo’n schriftje maakt heb je denk ik wel heel lang.
Gewoon uhm. alles wat in je opkomt welk moment ook fve opschrijven over jullie als ik het zo hoor zijn jullie volgens mij een superlief stelletje ^^
als er iets in mij opkomt dan post ik wel even want ben nu inspiratie loos.

x[/i]

Aahw dat is zoooo lief van je :’'D

up voor de leuke ideeën!

Echt heel leuk! Even denken hoor? Ik ben niet zo creatief dus ik kan je hier niet echt mee helpen!
up!

Ik kan het forum ‘plakboek voor je vriend’ niet vinden? Ben ik nou zo blond of… hihi
Zou iemand een link kunnen geven, bedankt alvast!

Dankjullie allemaal!