Cadeautje voor zijn moeder

Ciao!

Ik heb sinds 10 maanden met een hele leuke jongen. Nu is het probleem dat hij in Italië woont en ik niet ( :frowning: ), dus we zien elkaar niet zo heel vaak. Natuurlijk wel veel bellen/smsen/skypen, alles gaat prima, daarom mag ik eindelijk een keer naar hem toe. Hij is al vaker bij mij thuis geweest, heeft ook hier geslapen. Ik ben wel met hem in Italië geweest, maar nog nooit bij hem thuis. Nu ga ik dus in de herfstvakantie een weekje bij hem logeren. Alles is helemaal geregeled, maar ik weet absoluut niet wat ik als cadeautje/bedankje voor zijn moeder mee moet nemen. Toen hij hier kwam heeft hij wel eens een fles Limoncello (Italiaanse likeur) met bijbehorende glazen meegenomen voor mijn ouders. Maar echt Nederlandse dingen om voor zijn moeder mee te nemen… Ik weet het echt niet… Ik hoop dat jullie wat leuke ideetjes voor mij hebben

uhh best moeilijk ja. Bij van die stroopwafelwinkeltjes kan je altijd zo’n stroopwafelpot kopen wat echt heel typisch nederlands is, maar ik weet eigenlijk niet of stroopwafels zelf wel typisch nederlands is :stuck_out_tongue: klompen en tulpen is nou ook niet zo leuk haha!

koop een kalender ofzo (:
of zo’n loesje boekje, die vind ik altijd heel leuk xd (behalve natuurlijk als je het niet kan lezen, dan is t wat minder…)

Stroopwafels zijn inderdaad wel een leuk idee. Klompen enzo zie ik zelf niet zo zitten, en boeken zijn moeilijk omdat zij dat niet kan lezen… Tenzij ik ergens op een of andere manier aan een Italiaans boek kan komen, dat ze nog niet heeft.

wiet ?
kaas ;p?

Klompen?
nee haha ik heb geen idee sorry, upje.

Iemand nog leuke ideeën?

Iets delsblauw wat je dan combineert met stroopwafels. Delfsblauwe stroopwafelbus met stroopwafels met dropjes?