Cadeautje voor vriendin.

Ik en een vriendin A willen een super orgineel cadeau geven aan onze vriendin J. Alleen we weten echt helemaal niks!
Weten jullie iets leuks? Ze word 17!

xxxxxxxxxxxx

het grote verjaardags topic.

Jij kent je vriendin vast beter dan wij, dus kan je beter zelf iets bedenken, lijkt me.

Ik gaf een vriendinnetje een etentje op mijn kosten.
Wij deden 't in een groepje van 3 en 4e vriendin was jarig zeg maar.

je wilt zo orgineel mogelijk.
dan is het leukste om iets zelfs te maken
een grote collage met al jully fotos. ook al zijn ze lelijk gewoon doen, kun je nog lachen ook. ik heb mijn beste vriendin ook een grote collage gegeven & nog paar andere leuke kado’s kleren-luchtje- gewoon leuke dingen! allemaal leuk bij elkaar gestopt. & ze vond collage nog het leukst.
het is ook leuk, om een boekje te maken. met daar allemaal uitjes op. bijvoorbeeld gezellig bioscoop & daarna wat eten. en zou maak je een leuk boekje. maar wel alles op jou kosten haha! nou veel succes ermee.

@saaaaro, ja we willen wel het liefst iets maken! Dat hadden we Bij D. ook gedaan toen hadden we een lekkere slagroomtaart gebakken met cadeautjes erom heen!
Maar we willen orgineel blijven, maar bedankt voor je tips!

die taart is wel leuk =D maar dat heb jij natuurlijk al een keer gedaan.
t is wel moeilijk elke keer weer iets leuks te verzinnen.
Wat ik een keer heb gedaan is, een goedkope klok kopen en daar foto’s + tekst zelf op doen. (wel zo een waar dus de wijzers niet achter plastic zitten xD, als je er zo een wilt moet je een hebben die je uit elkaar kunt halen en daar foto’s en leuke teksten achter doen en dan weer in elkaar zetten.)

Zoekfunctie. grote verjaardagstopic