cadeautje voor vriendin voor sint?

Ik heb aankomende zondag een soort surprise avond, alleen zonder surprise en gedicht:p dus alleen kado!
we hadden alle een verlanglijstje gemaakt en toen zij een vriendin van mij dat ze toch een ouwehoer kado gaat kopen voor degene die zij heeft…
nou wil dat dat dus ook bij haar gaan doen, iets wat met sex te maken heeft ofzo want ze is een beetje een oversekste haha,
dus iemand een leuk idee om te geven?? we doen voor 10 euro!

een vibrator lol

maar dat is beetje voor de hand liggend… was eigenlijk op zoek naar iets anders dan dildo of vibrator haha

Bij de Xenos. Een snoep-lingerie pakje. Kijk maar is. Je hebt er een topje van, en een broekje, en kan je nog opeten ook haha.
En dan nog een pakje condooms er bij. Klaar :stuck_out_tongue:

speciale kerst/sint condooms?
of iets geks dat vibreert, zoals een badeentje? ipv een vibrator.

iemand misschien een site waar ik op kan kijken??
en ze gebruikt geen condooms want ze heeft een vriend dus dat is beetje doelloos:p
misschien indd wel iets anders dat vibreert ofzo

Ik zou inderdaad even bij Xenos kijken voor Kamasutra-kaarten, sex-dobbelstenen, snoeplingeriesetjes of andere dingen.

Ehh, ik heb me vriendin 28 condoom’s gegeven voor haar verjaardag. Het gaat toch om het idee? Misschien krijgt ze is een antibiotica kuur dat ze condooms moet gebruiken, nou dan heeft ze die al. Of heeft ze plotseling een soa :stuck_out_tongue:

Bij de expo hebben ze ook vanalles ! Volgens mij is dat wel duurder dan de xenos :astonished:

sex dobbelstenen vind ik ook van die voor de hand liggende sex kadootjes… wil iets origineels…

@xCrien bij de expo is inderdaad best wel duur, we doen maar voor 10 euro… daarom dacht ik misschien een website??

pfffff als je alles zo voor de hand liggend vind bedenk dan zelf iets?

nouja alles? dildo, condooms en dobbelsteen dat is toch ook best voor de hand liggend? wil iets origineels en daarom kom ik juist hier vragen omdat ik die condooms en dildo zelf ook al wel had bedacht…

upje

Misschien een heel pakketje ervan maken waar je dan ook ehm een blinddoek in doet, en een veer, of een zweepje ofzo? x]

Oh bij de Action hebben ze zo’n koeienbel met: I want sex now.
Had ik voor de grap aan me vriend gegeven, belt ie me 's ochtends om 7 uur wakker met dat ding haha.
Maar ontopic, je zou bij winkels als Expo en Action enzo kunnen kijken.

@Odjur: ja inderdaad een pakketje maken met spullen zou best leuk zijn!

@SUMMERxOFxLOVE: hahaha zo’n belletje is ook best leuk! Kan denk ik beter bij Action kijken dan bij de Expo want Expo is best wel duur!

In een snoepwinkeltje bij ons in de stad verkopen ze droplullen. Misschien is dat iets voor erbij te doen als ze die bij jullie ook ergens hebben haha.

^ haha dat is inderdaad ook wel een idee :stuck_out_tongue: