Cadeautje voor vriendin die mij geholpen heeft met afvallen!

Hee lieve dames,

1.5 jaar geleden was ik nog een flinke dame van 118^ kilo.
ik ben op een gegeven moment begonnen met sporten en rond de 108/105 kilo bleef ik steken.
Toen kwam mijn vriendin aan of ik mee wou doen aan een afval progamma van haar school.
Vol enthousiasme zijn we begonnen en nu ben ik 85! kilo.

Ik ben hier super super blij mee zoals jullie begrijpen. en ze is al veel te lief voor me. ik heb bijvoorbeeld een geheel verzorgd dagje festival gekregen voor mijn verjaardag! maar ik heb geen idee hoe ik haar goed kan bedanken. (met cadeautje)
Mijn maandelijkse budget ligt echt een flink stuk lager.

Ik zat te denken aan sowieso en foto van ons (of voor en na) foto en een flinke bedankt tekst.
En verder een flinke promotie voor haar op FB :slightly_smiling_face:

Hebben jullie verder nog suggesties? :grinning:

Liefs!

Ik neem aan dat je ook gezonder bent gaan eten? Je zou haar een gezond diner kunnen geven? Zelfgemaakt is wel zo speciaal. :slightly_smiling_face:

Of een weekendje weg in een van der valk hotel/luxer hotel via vakantieveilingen ofzo.

Aangezien je dus niet een al te groot budget hebt, kun je kijken of vakantieveilingen iets leuks heeft? Of groupon.

Inderdaad een hotel overnachting, dat is erg leuk!

Een leuke picknick organiseren als het straks mooi weer is. Hoeft niet duur te zijn en is ook hartstikke leuk. Maak je zelf allemaal (gezonde)hapjes enzo.

Een gezonde lunch of high tea samen?

Als eerste, heel goed gedaan!
Je kunt zoals hierboven al is gezegd een gezond diner/lunch maken. Of misschien kun je een leuke sportoutfit ofzo bij elkaar halen of met een tegoedbon maak je ook vaak wel iemand blij.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

Mag hier!