Cadeautje voor verjaardag

Hoi iedereen,
ik zit een beetje met een dingetje.
Over een paar weken word ik 14.
En ik geef een feestje voor een man of 15.
Iedereen vraagt aan mij: wat wil je hebben?!
Normaal weet ik zoveel dingen, maar nu niet meer!
Hebben jullie nog leuke ideeën??

xxx

- Luchtje

Zoekfunctie !

Zeg gewoon; ik hoef nix, ik vind het al fijn genoeg dat je er bent.
[als iemand dat tegen mij zegt haal ik JUIST het origineelste cadeau wat ik me kan bedenken :stuck_out_tongue: of ligt dat aan mij :’) ]

das ook een leuk cadeau =)

Gewoon een briefje op de pc; EERST zoekfunctie gebruiken, DAN topic aanmaken xD

ik wil ook zo’n koel cadeau =D

ik wil een panda voor mn verjaardag.

Dat ligt niet aan jou, dat doe ik ook. Meestal ben ik lui en geef ik geld of zo, maar dan MOET en ZAL ik iets geweldigs vinden. :’)

okee jij krijgt een panda voor je verjaardag (:

dat weet ik zelf ook wel HOAH! :cowboy_hat_face:

Je kunt dus Yellow Sticky Notes vragen :wink:

Ik kreeg voor mijn verjaardag een MiYu Sterrenbeeld Geluksbuidel…

Ik had een tijdje veel pech gehad … en mijn vriendinnen vonden dat ik wel wat geluk kon gebruiken…

Toen hadden ze bedacht om me Geluksstenen te geven die ze bij Intertoys gezien hadden … ik vond het wel grappig en nu spaar ik die geluksstenen ook echt!!

Het grappige is dat het gekoppeld is aan je sterrenbeeld dus het heeft dan ook echt iets met je verjaardag te maken!!

Hi Meertje,

Ik heb ook altijd hetzelfde probleem. Ik ben hard aan het nadenken over mijn lijstje voor sinterklaas. Ik wil genoeg, maar op dit moment komt er niets in mij op. Ik kreeg wel laatst een tip van een vriendin over een nieuwe site. Deze is nog niet live, dus ik weet niet wanneer je precies jarig bent. De site is www.womelicious.nl Elke week wordt er een product op aangeboden. Heb me maar aangemeld voor de nieuwsbrief, je weet maar nooit… Mocht je je lijstje ondertussen al gevuld hebben dan hoor ik graag wat tips van jou :dancing_women:

ik ben vandaag jarig!

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

Zeg gewoon “maakt niet uit”, ze geven toch wel iets.

Dat is niet helemaal waar, want ik vind het echt verschrikkelijk irritant eigenlijk als iemand zegt dat ie niet weet wat ie wil of dat ie niks wil. Dan wil ik gewoon echt dat ze iets opnoemen want anders ben ik echt bang dat ik het verkeerde koop (ook al vind ik dat die persoon je daar niet op kan veroordelen want hij heeft zelf gezegt dat ie niks wil).
Maarja, ik heb dus hetzelfde probleem. Over twee weken ben ik jarig en nu begint iedereen al met vragen wat ik zou willen, en ik weet het gewoon echt niet - ja het hele jaar door heb ik gezegt ‘dit wil ik en dat wil ik’ maar op mijn verjaardag besef ik meestal pas hoe gelukkig ik eigenlijk ben met de spullen die ik heb.

-sieraden
-leuke accesoires
-boekenbon
-beltegoed

nouja ik weet dus eigenlijk ook niet echt iets,
alvast gefeliciteerd (:

ik heb het zelfde probleem… ik word volgende week 19
en weet ook niet wat ik kan vragen