Cadeautje voor moeder met waarschijnlijk gebroken been.

Hai beste girlsceners,
Mijn moeder is net naar het ziekenhuis gegaan omdat ze haar been waarschijnlijk heeft gebroken. Ze was erg geschrokken en had ook heel veel pijn dus ik wil haar een cadeautje geven, gewoon een aardigheidje tegen de schrik. Maar ik kan nu even niets leuks bedenken, dus ik dacht weten jullie misschien iets?
Alvast bedankt!

bloemetje?

Bloemetje inderdaad, doosje chocola?

Een knuffel(tje)? :grinning:
*vinden moeders meestal wel leuk haha.

Dankjulliewel! Deze dingen zijn wel leuk ja!
Iemand anders nog een ideetje?

Ik zou koekjes voor haar bakken. :slightly_smiling_face:

:metal:

Ja, dat is ook leuk! ^

Ja inderdaad, iets zelf bakken zal ze wel heel leuk vinden :slightly_smiling_face:

of zo’n knuffeltje met zo’n fotolijstje in zijn hand en daar zet je dan een foto in van jullie samen ofzo

Ja, koekjes bakken is wel leuk zit ik te denken. Maar ik ben wel slecht in dat soort dingen, straks mislukt het, haha. Maar ik kan het wel proberen natuurlijk. :’) Iemand een ander idee?

Up!

Bonbons! (:

of jemaakt een hele grote sok voor om haar gips(als je kan naaien)
of je koopt zo’n slaapmasker(
http://img809.imageshack.us/img809/7501/2325434605e1431c4bf8132.jpg
)
en dan moet ze dat ding een halfuurtje op en in de tussen tijd pimp je haar gips
en je kan haar dan ivt ook een masker tje op doen
of koop lekkere thee en een boel koekjes en dan 2 mokken(kamille thee verlicht de pijn)
en geef haar een breinaaldXD(om op je been te krabben)

Haha, een breinaald! Maar leuke ideetjes chickenlove, dankjewel!

hej,
ik zit thuis met een gebroke enkel ben er aan geopereerd en zo en duurt nu al 8 weken maar gewoon goed voor haar zorgen en wat puzzelboekjes ofzo want ze gaat zich vervele hoor ze mag of kan waarschijnlijk vrij weinig doen met het gips om er been

Zo’n puzzel met een foto van jullie gezin xD Ik vind die dingen altijd cool, en lijkt mij dat ze nu ZAT tijd heeft om die ineen te puzzelen…

chocolaaaa

of bij jamin chocoalde met eeen boodschap laten maken

Hey, iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben net naar het dorp geweest en heb bonbons en een kaart waarop staat dat chocolade altijd helpt gekocht. Ik hoop dat ze het leuk vind! En nogmaals bedant voor de reacties!